اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان نیشابور:

موتورسواران برتر «جام پلیس» نیشابور معرفی شدند

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان نیشابور از پایان مسابقات یک‌روزه موتورسواری قهرمانی «جام پلیس» در این شهرستان خبر داد.

موتورسواران برتر «جام پلیس» نیشابور معرفی شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از نیشابور، محمد ابراهیم امینی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این مسابقات با حضور 40 ورزشکار در سه کلاس 450 سی‌سی موتور کراس، 250 سی‌سی موتور تریل خارجی و 200 سی‌سی موتور تریل ایرانی برگزار شد.

وی ادامه داد: در مجموع، در کلاس 450 سی‌سی موتور کراس، ابوالفضل صادقی، اصغر مولایی و سعید قربانی به‌ ترتیب مقام‌های اول تا سوم را به ‌دست آوردند.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان نیشابور ادامه داد: در کلاس 250 سی‌سی موتور تریل خارجی نیز سعید بوجانی، محمد‌رضا سعید و حمید عشقی به ‌ترتیب بر سکوهای اول تا سومی ایستادند.

امینی ادامه داد: همچنین در کلاس 200 سی‌سی موتور تریل ایرانی رضا ایزدجو، مهدی زکی و سیدمحمود امامیان به عناوین اول تا سوم دست یافتند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی نیشابور نیز در مراسم تجلیل از این قهرمانان ورزشکار گفت: نیشابور ظرفیت پرورش قهرمانان موتورسواری کشور را داراست و استقبال خوب مردم این شهر نیز از برگزاری این مسابقات مثال‌زدنی است.

علیرضا حاجی‌زاده با اشاره به اینکه باید فضای سکویی مناسب و در خور شأن تماشاگران در پیست موتورسواری نیشابور ایجاد شود، خواستار توسعه و تجهیز این مکان ورزشی برای علاقه‌مندان به موتورسواری شد.

انتهای پیام/2202/ز20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول