اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دادگستری راور:

امنیت بدون همکاری دادگستری و پلیس میسر نمی‌شود

رئیس دادگستری شهرستان راور گفت: عدالت و امنیت بدون همکاری دادگستری و پلیس میسر نمی‌شود.

امنیت بدون همکاری دادگستری و پلیس میسر نمی‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از راور، حجت‌الاسلام محمود محمدی بعد از ظهر امروز در دیدار با  فرمانده انتظامی شهرستان راور با قدردانی از تلاش مأموران پلیس اظهار داشت: عدالت و امنیت بدون همکاری دادگستری و پلیس میسر نمی‌شود و دستگاه قضایی نیازمند تعامل با دستگاه‌های اجرایی به ویژه نیروی انتظامی است.

محمدی همکاری و همدلی دستگاه قضایی و نیروی انتظامی را باعث اجرای صحیح قانون و افزایش اقتدار پلیس دانست و افزود: خدمت صادقانه به مردم و ارتقاء احساس آسایش و امنیت از وظایف مشترک نیروی انتظامی و قوه قضاییه است.

دادستان عمومی و انقلاب راور هم در این نشست با بیان اینکه هدف اصلی دادگستری و پلیس برقراری عدالت اجتماعی است، تصریح کرد: دستگاه قضا، نیروی انتظامی را جدا از خود نمی‌داند.

مهدی قویدل امنیت را بسترساز فعالیت‌های سیاسی، اقتصادی و اجتماعی در جامعه دانست و افزود: با وجود امنیت است که سرمایه‌های اجتماعی و اقتصادی در مسیر حرکت هدفمند و صحیح قرار گرفته و حرکت خلاف در این مسیر سبب مختل شدن امور می‌شود.

وی تصریح کرد: نیروی انتظامی شهرستان راور تاکنون عملکرد مثبت و قابل قبولی داشته و با اقتدار باید به وظایف قانونی خود برای رفاه حال مردم تلاش کند.

فرمانده انتظامی شهرستان راور ضمن ارائه آماری از عملکرد پلیس در سال جاری، آمادگی این فرماندهی را برای همکاری بهتر و بیشتر با دستگاه قضا در ایجاد امنیت مطلوب اعلام کرد.

هادی میرزایی خاطر نشان کرد: دادگستری و نیروی انتظامی باید با استفاده از معاونت اجتماعی و پیشگیری برای شناسایی هر چه بیشتر انواع جرایم و کاهش ورودی پرونده‌ها فعالیت جدی داشته باشند.

انتهای پیام/2446/ق20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول