اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین پلیس البرز:

کاهش جرایم در استان البرز نشانه تعامل پلیس با مردم است

جانشین فرمانده انتظامی استان البرز گفت: کاهش جرایم در این استان نشانه تعامل پلیس با مردم است.

کاهش جرایم در استان البرز نشانه تعامل پلیس با مردم است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، حسین زنگی ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه فرمانده انتظامی کرج اظهار داشت: هر چه ضریب هوشیاری و آگاهی مردم بیشتر شود جامعه به سمت امنیت و آرامش بیشتر سوق داده می‌شود.

وی ادامه داد: چگونگی مواجه شدن با خطرات و آسیب‌های اجتماعی و لزوم آگاهی دادن به نوجوانان و جوانان یکی از مهمترین وظایف مسئولان و به ویژه پلیس است.

این مسئول با بیان اینکه پلیس همواره با انجام مأموریت‌های مختلف برای برقراری نظم و امنیت بیشتر تلاش می‌کند، افزود: مشارکت مردم و تعامل بیشتر پلیس با مردم می‌تواند در تحقق اهداف مورد نظر تأثیرگذار باشد.

زنگی با تأکید بر اینکه احساس آرامش در بین مردم بسیار مهمتر از برقراری امنیت است، افزود: هنگامی که مردم احساس امنیت کنند بهتر و راحتتر می‌توانند با پلیس تعامل داشته باشند.

وی تأکید کرد: خوشبختانه طی سال‌های گذشته و براساس برنامه‌های فرهنگی این تعامل بین پلیس و مردم بسیار ارتقا یافته است و مردم در بسیاری از موفقیت‌های پلیس در انجام مأموریت‌ها سهیم هستند.

جانشین فرمانده انتظامی استان البرز با اعلام این که انجام مأموریت‌های مختلف در استان البرز توسط پلیس نیز سبب شده است که این استان در ارتقای ضریب امنیت موفق باشد، گفت: این موفقیت در سایه تعامل مردم با پلیس است.

زنگی گفت: با توجه به مهاجرپذیر بودن این استان اما پلیس با اجرای طرح‌های مختلف توانسته بسیاری از جرایم را در سطح استان کاهش دهد.

در این مراسم سرهنگ سیدحسین سیدحقیقی به عنوان رییس پلیس جدید شهرستان کرج معرفی شد.

انتهای پیام/2302/ر30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول