اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون تربیت و آموزش ناجا در همدان خبر داد

پذیرش دانشجوی دکترای 3 رشته جدید در دانشکده پلیس

معاون تربیت و آموزش ناجا از آغاز پذیرش دانشجوی مقطع دکترا در سه رشته جدید در دانشگاه علوم انتظامی و دانشکده پلیس ناجا خبر داد.

پذیرش دانشجوی دکترای 3 رشته جدید در دانشکده پلیس

سعید شکری‌‌پور در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس در همدان اظهار داشت: ارتقای علمی در سطح کارکنان ناجا یکی از اولویت‌های ناجا بوده و در همه سطوح برای رسیدن به استانداردهای لازم در تلاش هستیم.

وی افزود: دانشگاه علوم انتظامی و دانشکده پلیس ناجا یکی از مراکز آموزشی سطح بالا و بسیار خوب کشور در بحث تربیت نیروی تخصصی بدنه ناجاست که در چند سال اخیر به موقعیت‎‌های خوبی دست پیدا کرده است.

معاون تربیت و آموزش ناجا اضافه کرد: دانشگاه علوم انتظامی با هماهنگی ستاد کل نیروهای مسلح توانست 3 رشته تخصصی را در مقاطع دکترا به تصویب آن ستاد و وزارت علوم برساند و به زودی مراحل جذب دانشجوی این سه رشته آغاز خواهد شد.

به گفته وی؛ با هماهنگی‌های انجام شده سه رشته جرم‌یابی، ترافیک و  پیشگیری انتظامی برای مقطع دکترا در دانشگاه علوم انتظامی ناجا مجوز پذیرش دانشجوی دکترا را کسب کرد.

شکری‌پور با اشاره به مذاکراتی که با دانشگاه‌های آزاد و پیام‌نور برای جذب دانشجو و همکاری متقابل انجام شده خاطرنشان کرد: برای بالا بردن سطح علمی و آموزشی کارکنان ناجا توافقاتی با دو دانشگاه آزاد و پیام‌نور شده تا زمینه جذب کارکنان ناجا در این دانشگاه‌ها در رشته‌های مختلف صورت بگیرد.

وی ادامه داد: در حال حاضر بیش از 3 هزار دانشجوی در مقاطع مختلف در دانشگاه علوم انتظامی و دانشکده پلیس در حال تحصیل هستند که برای رسیدن به سطح بهتر به دنبال افزایش ورودی در این دانشگاه هستیم.

معاون تربیت و آموزش ناجا با بیان اینکه شرایط برای تحصیل در دانشگاه علمی کاربردی در رشته‌های تخصصی پلیس فراهم شده، ابراز داشت: با توافقاتی که با دانشگاه علمی کاربردی کشور انجام شده در رشته‌های تخصصی پلیس چند رشته طراحی شد که به زودی در سراسر کشور و مراکز استان‌ها این دانشگاه نیز دانشجویان علاقه‌مند را پذیرش خواهد کرد.

وی گفت: با بالا بردن سطح علمی و معلومات انتظامی کارکنان ناجا و تحصیل آکادمیک در دانشگاه‌ها و رشته‌های مختلف قطعاً سطح خدمات‌رسانی پلیس بالاتر خواهد رفت.

شکری‌پور با بیان اینکه آموزش و ارتقاء کارکنان ناجا بر چهار اصل علمی، تربیت بدنی، تربیتی و نظم و انضباط تدوین شده، تصریح کرد: در ستاد کل و معاونت آموزش این چهار اصل به صورت مجزا و با برنامه‌های کوتاه مدت و بلند مدت طراحی و در حال اجراست که منجر به ارتقای همه جانبه کارکنان می‌شود.

وی گفت: برای رسیدن و پرداختن دقیق به این چهار اصل قرارگاهی در ستاد کل ناجا تشکیل شده و به تبع کارگروه‌های در ستادهای استانی آغاز به کار کرده تا همه دستورالعمل‌های ابلاغی را به صورت دقیق و جدی‌تر پیگیری کنند.

معاون تربیت آموزش ناجا با اشاره به اینکه معنویت و ارتقای معنوی همه کارکنان ناجا همیشه مورد توجه بوده است، افزود: معنویت شیرازه اصلی کاری نیروهای مسلح است و ناجا در همه سطوح سعی کرده ارتقای معنوی را در بین کارکنان از پرسنل وظیفه تا بالاترین سطح کادر هر روز بالاتر از قبل ببرد.

انتهای پیام/89020/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول