اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای اسلامی شهر آبپخش:

پلیس راهور در آبپخش راه‌اندازی شود

رئیس شورای اسلامی شهر آبپخش گفت: با توجه به جمعیت آبپخش انتظار داریم پلیس راهور در آبپخش راه‌اندازی شود.

پلیس راهور در آبپخش راه‌اندازی شود

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، مصطفی رضایی ظهر امروز در آئین تودیع و معارفه فرمانده انتظامی بخش آبپخش اظهار داشت: تعامل خوب نیروی انتظامی و مسئولان آبپخش از شاخصه‌هایی است که در ماه‌های گذشته به امنیت آبپخش کمک زیادی کرده است.

وی افزود: مردم از مسئولان جامعه خود انتظاران زیادی دارند، ولی انتظارات مردم از نیروی انتظامی متفاوت از انتظار ایشان از سایر دستگاه‌های اجرایی است.

رئیس شورای اسلامی شهر آبپخش خاطرنشان کرد: مردم نیروی انتظامی را پشتوانه خود در مقابل اشرار جامعه می‌دانند و توقع زیادی از این نیروی خدوم دارند.

رضایی بیان داشت: جوکاری در زمان حضور در منصب فرماندهی انتظامی بخش آبپخش تعامل خوبی با مسئولان مختلف آبپخش داشت و امیدواریم این تعامل کماکان ادامه داشته باشد.

وی اضافه کرد: در مدت زمان حضور جوکاری در فرماندهی انتظامی آبپخش توقعات مردم از نیروی انتظامی افزایش یافته است و نیروی انتظامی باید با توان مضاعف نسبت به قبل فعالیت کند.

این مسئول اذعان داشت: استقرار پاسگاه انتظامی در روستای بنار آزادگان که در سال‌های قبل بحث آن مطرح شده، از موارد حائز اهمیتی است که نقشی برجسته در ارتقای امنیت بخش آبپخش ایفا می‌کند.

رئیس شورای اسلامی شهر آبپخش عنوان کرد: به دلیل وسعت حوزه استحفاظی نیروی انتظامی در بخش آبپخش استقرار پاسگاه بنار آزادگان گامی مهم در افزایش امنیت جامعه محسوب می‌شود.

رضایی افزود: ایجاد پلیس راهور در شهر آبپخش از خواسته‌های به حق مردم و مسئولان آبپخش است و امیدواریم با همکاری مسئولان انتظامی شهرستان شاهد تحقق این امر باشیم.

رضایی متذکر شد: از همکاری مستمر مسئولان انتظامی استان بوشهر و شهرستان دشتستان با منطقه آبپخش نهایت تشکر و قدردانی را داریم.

سید احمد حسینی، فرمانده جدید انتظامی بخش آبپخش نیز گفت: از مسئولان آبپخش توقع دارم همچون گذشته با نیروی انتظامی تعامل و ارتباط داشته باشند و از این طریق برای برقراری نظم و امنیت در جامعه تلاش کنند.

انتهای پیام/2452/غ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول