اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی استان ایلام:

قانونمداری و رضایتمندی مردم مبنای کار پلیس است

فرمانده انتظامی استان ایلام گفت: قانونمداری و رضایتمندی مردم مبنای کار پلیس است.

قانونمداری و رضایتمندی مردم مبنای کار پلیس است

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام و به نقل از پایگاه پلیس ،سردار علی دولتی اظهار داشت: امنیت باید پایدار، همه جانبه و متکی به مردم جامعه باشد.

وی گفت: مسئولان باید امنیت، اخلاق و دین و قانون مداری و همچنین رضایت مندی مردم را مبنا قرار دهیم چرا که هر چقدر درجه رضایت مندی مردم بالاتر باشد طمع دشمن کمتر خواهد بود.

این مسئول قانون مداری را اصل مهمی در توسعه اقتصادی، اجتماعی و مذهبی برشمرد و افزود: عمل به قانون ضامن ایجاد نظم و امنیت در هر جامعه است و امید است همه افراد جامعه به این مهم توجه ویژه داشته باشند.

فرمانده انتظامی استان ایلام در ادامه با بیان اینکه همه نهادهای کشور در کاهش نقطه ضعف‌ها نقش دارند، تصریح کرد: همه اقشار جامعه باید در رابطه با ضعف‌های موجود در کشور تلاش مضاعف داشته باشند.

دولتی با اشاره به اینکه عدالت محوری در کشور برقرار است، اظهار داشت: خوشبختانه و به فضل الهی جمهوری اسلامی ایران توانسته است عدالت محوری را در جامعه‌های اسلامی بسط و گسترش دهد و فرمایشات مقام معظم رهبری را در این زمینه به اثبات برساند.

این مسئول در ادامه تکیه گاه دولت را مردم فهیم و همیشه در صحنه ایران اسلامی دانست و بیان داشت: خوشبختانه کشور ایران در تمام زمینه‌های فرهنگی، اجتماعی ، اقتصادی و ... به درجه رشد و پیشرفت رسیده است.

انتهای پیام/2246/ک/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول