اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده نیروی انتظامی کرج:

پاسخ پلیس به مخلان امنیت پشیمان کننده است

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان کرج گفت: پاسخ پلیس به مخلان امنیت و افرادی که در نظم عمومی اخلال می‌کنند، به طور قطع پشیمان کننده خواهد بود.

پاسخ پلیس به مخلان امنیت پشیمان کننده است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، سید حسین سید حقیقی امروز طی نشستی با اصحاب رسانه اظهار داشت: یکی از اولویت‌های پلیس در مرکز استان البرز، حراست از امنیت مردم است و برای برخورد با مخلان امنیت و اراذل و اوباش برنامه‌ها و طرح‌های ویژه‌ای در دستور کار قرار گرفته است.

وی تاکید کرد: طرح‌هایی در دست اجرا داریم که ضمن افزایش ضریب امنیت شهرستان کرج، عرصه بر خلافکاران و اراذل و اوباش در این شهرستان تنگ و ناامن خواهد شد.

این فرمانده ارشد پلیس افزود: پلیس قاطعانه از امنیت مردم دفاع خواهد کرد و اگر خلافکاران و مخلان امنیت دست از مزاحمت مردم و اخلال در نظم عمومی بر ندارند، پاسخی پشیمان کننده به آنها خواهیم داد.

سید حقیقی در پاسخ به پرسش خبرنگار فارس در کرج مبنی بر اینکه برای افزایش امنیت شهروندان در این مرکز استان البرز چه تدابیری اندیشیده شده است؟ گفت: اولویت ما ایجاد فضای شاداب و با نشاط و امن برای شهروندان است و طرح‌های امنیتی برای برخورد با تبهکاران، اراذل و اوباش در دستور کار قرار دارد که اجرای آنها با جدیت دنبال می‌شود.

وی تصریح کرد: اگر به میزان دستگیری‌ها و برخوردهای پلیس دقت کنیم، می‌بینیم که طی ماه‌های اخیر برخوردی قاطع با خلافکاران و تبهکاران در این شهرستان صورت گرفته است.

* کاهش میزان سرقت در کرج

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان کرج افزود: خوشبختانه اجرای این طرح‌ها دستاوردهای مثبتی داشته است،‌ از جمله آنکه طی 6 ماه نخست سال جاری، میزان سرقت در این شهرستان حدود 10 درصد کاهش یافته است.

سید حقیقی ادامه داد: همچنین در این مدت بیش از 2 هزار و یک صد دستگاه خودرو و موتورسکیلت و بیش از 220 کیلوگرم انواع مواد مخدر توسط نیروی انتظامی از تبهکاران کشف و ضبط شده است.

وی بیان داشت: ضمن اینکه ماموران پلیس موفق شدند تا بیش از 750 سرقت از منازل، بیش از 200 سرقت از مغازه‌ها و 510 سرقت از اماکن مختلف را پیگیری و با دستگیری سارقان، پرونده را حل کنند.

* دستگیری بیش از 4 هزار سارق طی 6 ماه در کرج

این فرمانده نیروی انتظامی ادامه داد: در این مدت 4 هزار و 479 سارق با انجام کارهای تخصصی پلیسی در شهرستان کرج شناسایی و پس از دستگیری به مراجع قضایی تحویل داده شدند.

سید حقیقی گفت: همچنین در این مدت 130 سوداگر مرگ و قاچاقچی مواد مخدر نیز شناسایی و دستگیر شدند.

وی در پایان سامانه تلفنی 110 را پل ارتباطی میان پلیس و مردم توصیف کرد و گفت: باید از این سامانه به درستی استفاده شده و مردم در کارهای فوریتی با پلیس تماس گرفته و ماموران ما موظف هستند در کمترین زمان ممکن در محل حضور یافته و از امنیت شهروندان دفاع کنند.

سید حقیقی در پایان متذکر شد: متاسفانه برخی اوقات برای کارهای غیر فوری و یا مسائلی که ارتباطی با نیروی انتظامی ندارد نیز از سامانه 110 استفاده می‌شود که این روند باید اصلاح شود، چرا که طی 6 ماهه نخست سال جاری حدود 30 درصد تماس‌ با فوریت‌های پلیسی غیر فوری و غیر مرتبط بوده است.

انتهای پیام/2302/ک40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول