اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

اتصال 2000 واحد صنعتی آذربایجان شرقی به شبکه گاز

60 درصد اهداف گازرسانی به صنایع محقق شد

مدیرعامل شرکت گاز استان آذربایجان شرقی گفت: با رشد چشمگیر بهره‌مندی صنایع از نعمت گاز، 60 درصد اهداف تعیین شده گازرسانی در بخش صنعتی در شش ماهه اول سال‌جاری تحقق یافته است.

60 درصد اهداف گازرسانی به صنایع محقق شد

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، ولی‌الله دینی عصر امروز در جمع صنعتگران استان آذربایجان‌شرقی اظهار کرد: جایگزینی 100 هزار مترمکعب گاز طبیعی با سایر فرآورده‌های میان تقطیر در بخش صنعتی استان از اهداف تعیین شده در سال 92 برای گازرسانی در حوزه صنایع بوده که در سایه انجام به موقع تعهدات گازرسانی هم‌اکنون 55 هزار و 500 مترمکعب این هدف تحقق یافته است.

وی افزود: با در نظر گرفتن عملیات گازرسانی به هشت شهرک صنعتی و جایگاه سی ان جی در استان دستیابی به هدف مورد نظر محتمل خواهد بود.

وی جایگزینی گاز طبیعی به عنوان سوخت پاک در صنایع را ضروری‌ترین راهکار در کاهش آلودگی‌های محیط زیست برشمرد و تعداد واحدهای صنعتی متصل به شبکه گاز در استان را بالغ بر دو هزار و 78 واحد اعلام کرد.

مدیرعامل شرکت گاز استان آذربایجان شرقی با اشاره به اهمیت گازرسانی به صنایع در رونق اقتصادی و کاهش آلودگی محیط زیست، افزود: گازرسانی به دو هزار و 78 واحد صنعتی منجر به جایگزین شدن گاز طبیعی به جای دیگر حامل‌های انرژی شده است.

انتهای پیام/60002/غ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول