اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش و پرورش پارس‌آباد خبر داد

فعالیت 190 انجمن اولیا و مربیان در مدارس

مدیر آموزش و پرورش شهرستان پارس‌آباد گفت: تاکنون در مدارس این شهرستان بیش از 190 انجمن اولیا و مربیان با همکاری نزدیک و مستمر اولیا و مربیان شکل گرفته و روز به روز نیز این ظرفیت غنی‌تر و قوی‌تر می‌شود.

فعالیت 190 انجمن اولیا و مربیان در مدارس

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، علی حبیب‌پور عصر امروز در مراسم گرامیداشت هفته پیوند اولیا و مربیان در پارس‌آباد اظهار داشت: انجمن‌های اولیا و مربیان پارس‌آباد با شناخت از وظایف و جایگاه خود در تعالی و تقویت مبانی ارزشی فعالیت می‌کنند به طوریکه این مجموعه را می‌توان مجموعه تربیتی عظیم و قابل اتکا دانست.

وی با بیان اینکه بدون همکاری اولیا امکان مدیریت و حرکت رو به جلو در آموزش و پرورش وجود ندارد، تصریح کرد: ما با همکاری این انجمن‌ها در سال تحصیلی گذشته موفق شدیم 120 میلیون تومان مشارکت مالی داوطلبانه اولیای دانش‌آموزان و خانواده‌ها را شاهد و ناظر باشیم تا در مسیر تعلیم و تربیت بهتر صرف شود.

حبیب‌پور خاطر نشان کرد: با تکیه بر ظرفیت انجمن اولیا و مربیان می‌توان در کنار توسعه کمی و کیفی و رفع کمبودها و مشکلات مدارس به بهبود وضعیت آموزشی کمک کرد.

مدیر آموزش و پرورش پارس‌آباد از این انجمن به عنوان یک نهاد مردم محور با توان و ظرفیتی عظیم یاد کرد و ادامه داد: این نهاد سهم ویژه‌ای را در تربیت انسان‌های سالم و صالح داشته و روز به روز نیز در این باب موفق عمل کرده‌اند.

وی در ادامه به فرا رسیدن عید بزرگ غدیر به عنوان عید ولایت و امامت اشاره کرد و یادآور شد: امروز به برکت این نعمت عظما کشور ما در اوج عزت و اقتدار است و ما بیش از هر زمان دیگر به سرافرازی این سرزمین در سایه همت نسل آینده فکر می‌کنیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این مراسم معاون فرماندار پارس‌آباد نیز ارتباط بین خانه و مدرسه را اسباب پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان اعلام کرد.

احد احدزاده با یادآوری اینکه ارتباط مداوم، مستمر و همکاری سازنده این دو نهاد سبب کمتر شدن دوگانگی آموزشی و تربیتی شده و بستر توسعه رو به جلو را فراهم می‌آورد، گفت: با توجه به اینکه خشت اول تربیت در خانواده نهاده می‌شود مشارکت آنها در تحصیل فرزندان و موفقیت در عرصه‌های مختلف بسیار مهم و مؤثر است.

وی در پایان افزود: دولت به تنهایی قادر به تأمین نیازمندی‌های مدارس و رفع کمبود فضای آموزشی نیست و انجمن اولیا و مربیان می‌توانند در این زمینه بسیار موفق عمل کنند.

در این مراسم با اهدای لوح از چهار انجمن اولیا و مربیان برتر کشوری تجلیل شد و برنامه‌های مختلفی نیز در گرامیداشت این روز برگزار شد.

انتهای پیام/62006/ک30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول