اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مشاور معاون وزیر آموزش و پرورش خبر داد

رتبه نخست اردبیل در فعالیت انجمن اولیا و مربیان در سطح کشور

مشاور معاون وزیر آموزش و پرورش گفت: گروه انجمن اولیا و مربیان استان اردبیل در سطح کشور رتبه نخست را کسب کرده است.

رتبه نخست اردبیل در فعالیت انجمن اولیا و مربیان در سطح کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سید شهاب‌الدین زمانی علوی صبح امروز در مراسمی که به مناسبت هفته اولیا و مربیان در اردبیل برگزار شد، اظهار داشت: خداوند در قرآن کریم می‌فرماید که از زمین پاک، گیاه پاک و از زمین ناپاک محصول کم و بی‌ثمر به عمل می‌آید که با توجه به این موضوع بسیاری از گرفتاری‌های جامعه ما به محیط تربیتی برمی‌گردد.

وی عنوان کرد: در محیط پاک و خانواده پاک فرزندان خوب و شایسته تربیت می‌شوند که در این راستا محیط بسیار حائز اهمیت است و از محیط ناپاک نباید انتظار رشد و تعالی داشته باشیم.

مشاور معاون وزیر آموزش و پرورش یادآور شد: محیط پاک و سالم موجب رشد می‌شود و برخی از مشکلات ما در جامعه این است که افراد به دنبال پاکی‌ها نیستند.

زمانی علوی گفت: منشا همه فساد‌ها و گرفتاری‌ها دروغ است که باید این عمل زشت و ناپسند در محیط‌ های سالم ریشه‌کن شود تا شاهد بروز مشکلات و ناهنجاری‌ها نباشیم.

این مسئول تصریح کرد: ما باید به فرزندان خود توجه ویژه داشته باشیم و در نگهداری از آنان مراقبت‌های ویژه‌ای نیز داشته باشیم و این امر مهم بر عهده خانواده و مربیان است.

مشاور معاون وزیر آموزش و پرورش بیان داشت: بسیاری از مشکلات ما در جامعه به دلیل این است که از ارزش‌های دینی فاصله گرفته شده است و ما برای اینکه جامعه سالم و متعالی داشته باشیم باید به تربیت دینی فرزندان خود توجه کرده و اهتمام داشته باشیم.

زمانی علوی افزود: نمی‌توان فرزندان را با روش‌های گذشتگان تربیت کرد و تحویل جامعه امروز داد بلکه باید تربیت فرزندان بر اساس مسائل روز و روش‌های نوین امروزی باشد.

این مسئول عنوان کرد: انجمن اولیا و مربیان تنها نهاد آموزشی است که مستقل کار می‌کند و ما باید به جایی برسیم که انجمن اولیا و مربیان دخیل در تصمیم‌گیری‌های آموزش و پرورش باشند.

مشاور معاون وزیر آموزش و پرورش ادامه داد: گروه انجمن اولیا و مربیان استان اردبیل در سطح کشور رتبه برتر را کسب کرده است و انتظار می‌رود با استمرار فعالیت‌ها در این زمینه و همکاری و تعامل بیشتر خانواده‌ها و مدارس بیش از این شاهد موفقیت‌ها و پیشرفت‌ها در این حوزه باشیم.

زمانی علوی در پایان سخنان خود با اشاره به ارتباط اولیای دانش‌آموزان و آموزش و پرورش در استان اردبیل ابراز داشت: در سال 91-90 بیش از 660 میلیون تومان کمک مالی از طریق اولیای دانش‌آموزان به مدارس صورت گرفته است که این رقم در سال 92-91 به یک میلیارد تومان می‌رسد که در مقایسه با سال گذشته 40 درصد افزایش مشارکت را شاهد بودیم.

انتهای پیام/62005/ر40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول