اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل برنامه‌ریزی انجمن‌های مدارس کشور خبر داد

فعالیت 96 هزار شورای انجمن اولیا و مربیان در کشور

مدیرکل برنامه‌ریزی انجمن‌های مدارس، آموزش خانواده و مشاوره اولیا کشور گفت: هم‌اکنون ۹۶ هزار شورای انجمن اولیا و مربیان در کشور فعالیت می‌کنند.

فعالیت 96 هزار شورای انجمن اولیا و مربیان در کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، محمدرضا بورقانی فراهانی عصر امروز در جمع اعضای اولیا و مربیان استان بوشهر، اظهار داشت: آن چیزی که ما را از سایر کشورهای غرب و شرق متمایز کرده وجود با برکت امام زمان و ولایت فقیه است.

وی با بیان اینکه باید ولایت‌پذیر باشیم، خاطرنشان کرد: تمامی دولت‌ها زمانی معنا پیدا می‌کنند که ولایت‌مداری پیشه کنند.

مدیرکل برنامه‌ریزی انجمن‌های مدارس، آموزش خانواده و مشاوره اولیا کشور با بیان اینکه هم‌اکنون 96 هزار شورای انجمن اولیا و مربیان درکشور فعالیت می‌کنند، تصریح کرد: برنامه‌های هدف این شوراها با هشت هزار مدرس آموزشی خانواده، 195 مرکز راهنمایی و مشاور خانواده در قالب 750 مشاور تخصصی به منظور ارائه خدمات آموزشی و یاورانه به خانواده‌ها دنبال می‌شود.

بورقانی فراهانی با بیان اینکه هر ساله انجمن‌های اولیا و مربیان در نیمه اول مهر تشکیل و در هفته پیوند برنامه‌ها را آغاز می‌کنند، تصریح کرد: در دوره‌های آموزش خانواده به کارگاه‌های آموزش خانواده پرداخته و برنامه‌های مشاوره‌ای را به خانواده‌ها آموزش می‌دهند.

وی افزود: مدرسه برای برنامه‌های آموزشی و تربیتی خود به نظرات خانواده نیاز دارد و از طرفی خانواده نیز برای تحکیم بنیاد خود نیاز به یک تکیه‌گاه علمی و دانشی مستحکم به نام آموزش و پرورش دارد و در این ارتباط یک تعامل دو سویه بین مدرسه و خانه به وجود آمده است.

مدیرکل برنامه‌ریزی انجمن‌های مدارس، آموزش خانواده و مشاوره اولیا کشور با بیان اینکه هدف از تشکیل انجمن اولیا ومربیان اهداف مالی و اقتصادی نیست، متذکر شد: فعالیت انجمن‌های اولیا و مربیان فقط بحث هدفمندی تربیتی برای تربیت صحیح فرزندان که مشارکت بین خانه و مدرسه را ایجاد می‌کند، است.

بورقانی فراهانی در پایان یادآور شد: همه اولیا نسبت به نیازهای مدرسه فرزند خود آگاهی دارند و هیچ‌کس حق ندارد اولیا را موظف به پرداخت کمک به مدارس کند.

انتهای پیام/66006/ذ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول