اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره توسعه انجمن‌های اولیا و مربیان وزارت آموزش و پرورش:

انجمن اولیا و مربیان اصلی‌ترین پایه‌های مردم‌سالاری دینی است

رئیس اداره توسعه انجمن‌های اولیا و مربیان وزارت آموزش و پرورش گفت: انجمن اولیا و مربیان یکی از اصلی‌ترین پایه‌های مردم‌سالاری دینی است.

انجمن اولیا و مربیان اصلی‌ترین پایه‌های مردم‌سالاری دینی است

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، محمدرضا ولی‌زاده ظهر امروز در همایش پیوند اولیا و مربیان در دبیرستان فرزانگان رشت با گرامیداشت هفته پیوند اولیا و مربیان، اظهار کرد: تعلیم و تربیت فرآیند پیچیده‌ای است.

وی، هفته پیوند اولیا و مربیان را نمادی ارزشمند از همبستگی و همفکری بین اولیا و مربیان برای پیشبرد اهداف نظام آموزش و پرورش کشور دانست.

رئیس اداره توسعه انجمن‌های اولیا و مربیان وزارت آموزش و پرورش، نقش مهم انجمن اولیا و مربیان در مدارس را مهم دانست و تصریح کرد: نزدیکی خانه و مدرسه راهی برای موفقیت دانش‌آموزان و پیشبرد اهداف نظام آموزش و پرورش است.

وی، وجود انجمن اولیا و مربیان در مدارس را منشأ اثر در آموزش و پرورش دانست و بیان داشت: برای موفقیت در تعلیم و تربیت دانش‌آموزان به مشارکت و همکاری اولیای خانه و مدرسه و عوامل دیگر تأثیرگذار نیاز است.

ولی‌زاده با تصریح بر اینکه انتخابات انجمن اولیا و مربیان هر سال تحصیلی جدید در مدارس برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: این انجمن یکی از اصلی‌ترین پایه‌های مردم‌سالاری دینی است.

وی، با اشاره به اینکه مدرسه موفق حاصل پیوند اولیا و مربیان است، یادآور شد: انجمن اولیا و مربیان گیلان به دلیل فعالیت خوب و مطلوب، یکی از انجمن‌های برتر در کشور است.

به گزارش فارس، در مراسم مذکور پیام علی اصغر فانی سرپرست وزارت آموزش و پرورش به مناسبت گرامیداشت هفته پیوند اولیا و مربیان قرائت شد.

در بخشی از این پیام ذکر شده است: انجمن اولیا و مربیان یک ظرفیت موثر و از جمله نهادهای اجتماعی سازمان یافته در ایران اسلامی است.

در ادامه پیام آمده است: این انجمن با دارابودن مولفه‌هایی نظیر اعتماد، تعامل، مشارکت هدفمند، مسئولیت‌پذیری به عنوان یکی از ارکان اصلی تربیت در امور برنامه‌ریزی و نظارت آموزشی و پرورشی دانش‌آموزان با مدرسه همراه است.

 سرپرست وزارت آموزش و پرورش در بخشی دیگری از پیام خود آورده است: انجمن اولیا و مربیان با کارکردهای مطلوب، موجبات کاهش هزینه‌ها و بهبود فرآیندها را فراهم می‌کند.

انتهای پیام/2300/ذ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول