اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش استان کردستان:

2740 انجمن اولیا و مربیان در مدارس کردستان فعال است

مدیرکل آموزش و پرورش استان کردستان از فعالیت 2 هزار و 740 انجمن آموزشی اولیا و مربیان در استان خبر داد.

2740 انجمن اولیا و مربیان در مدارس کردستان فعال است

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، سالار عرفانی‌نسب صبح امروز در آیین نکوداشت پیوند اولیا و مربیان دبیرستان شهید باهنر سنندج، اظهار‌کرد: سال گذشته 2 هزار و 740 انجمن آموزشی اولیا و مربیان فعالیت داشتند که 23 هزار و 290 نفر از اولیا عضو این انجمن‌ها هستند.

وی اضافه کرد: سال گذشته در انجمن‌های اولیا و مربیان استان 21 هزار و 290 جلسه تشکیل شد، که 87 هزار و 680 مصوبه حاصل این جلسات بود.

عرفانی‌نسب با اشاره به اینکه 2 هزار و 548 دوره جلسه برای اولیای دانش‌آموزان تشکیل شد، گفت: 106 هزار و 130 نفر از اولیا با علاقه در کلاس آموزشی خانواده حضور یافتند و 30 هزار و 76 ساعت آموزش دیدند.

وی در مورد برنامه‌های انجمن اولیا و مربیان گفت: مشاوره خانواده، مشارکت مالی، مشارکت‌های فنی و تخصصی اقداماتی است که در این انجمن‌ها انجام شده است.

وی با اعلام اینکه حس فرهنگ‌دوستی بین خانواده‌ها موج می‌زند خاطرنشان کرد: بر اساس ارزیابی آموزش و پرورش کشور انجمن اولیا و مربیان کردستان رتبه ممتاز این ارزیابی را بدست آورد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کردستان در پایان گفت: این رتبه ممتاز نشان از اهمیت وضعیت تحصیلی کودکان کردستانی میان خانواده‌ها را دارد.

انتهای پیام/79014/س30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول