اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست پلیس اگاهی فرماندهی استان زنجان:

جاعل میلیونی در زنجان دستگیر شد

سرپرست پلیس اگاهی فرماندهی استان زنجان از دستگیری جاعل میلیونی در زنجان خبر داد.

جاعل میلیونی در زنجان دستگیر شد

جعفر رحمتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از دستگیری جاعلی توسط ماموران نیروی انتظامی در زنجان خبر داد که قبض میلیونی اداره‌کل تعزیرات را جعل کرده بود.

وی با تشریح چگونگی کشف ماجرا این چنین توضیح داد که وقتی ماموران اداره‌کل تعزیرات استان زنجان خواستار پرداخت قبض جریمه شده بودند، فرد جریمه شده با ارائه برگ جریمه ادعا کرده بود که جریمه را به حساب دولت واریز کرده است.

این مقام انتظامی با بیان اینکه در بررسی‌های انجام شده مشخص شد پولی به حساب دولت واریز نشده است، اضافه کرد: با پیگیری‌های انجام شده جعلی بودن قبض صادر شده ثابت و فرد جاعل دستگیر شد.

رحمتی تصریح کرد: فرد جاعل بعد از دستگیری به جعلی بودن قبض صادر شده اعتراف کرد و پرونده وی در حال طی روند قانونی است.

وی از کشف انواع کالاهای قاچاق در شهرستان‌های زنجان، ابهر، خدابنده و ایجرود خبر داد و افزود: این اقلام با همکاری ماموران شهرستان‌های ذکر شده با نیروی انتظامی کشف و ضبط شده است.

سرپرست پلیس اگاهی فرماندهی استان زنجان اضافه کرد: کالاهای کشف شده از قاچاقچیان بعد از مشکوک شدن ماموران به شش خودرو صورت گرفته است.

این مقام انتظامی با بیان اینکه ماموران بعد از هشدار به خودروهای حامل اقلام قاچاق آنها را متوقف کرده‌اند، ادامه داد: انواع وانت پیکان، کامیون، پژو و زانیتا خودروهایی هستند که اقدام به قاچاق کالا کرده‌اند.

رحمتی اقلام کشف شده از قاچاقچیان را شامل چهار هزار و 805 ثوب البسه، یک‌هزار و 547 قلم لوازم آرایشی، 216 جفت کفش و دو دستگاه لوازم خانگی اعلام کرد.

انتهای پیام/73004/غ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول