اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

گزارش فارس از وضعیت اتوبان زنجان - تبریز

اتوبان زنجان - تبریز نیاز به توجه مسئولان دارد

اتوبان زنجان - تبریز با توجه به وضعیت بد آن مورد توجه مسئولان قرار گیرد.

اتوبان زنجان - تبریز نیاز به توجه مسئولان دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، اتوبان زنجان - تبریز در حال حاضر در وضعیت بسیار بدی قرار دارد و سطح آسفالت آن به شدت از بین رفته است.

سطح آسفالت اتوبان زنجان به تبریز به صورت فراز و نشیب‌هایی درآمده و تخریب شده که یک راننده ناآشنا در این مسیر دچار مشکلات زیادی می‌شود.

رانندگی در شب نیز در اتوبان زنجان تبریز بسیار مشکل شده به گونه‌ای که سطح نامناسب آن به دلیل تاریکی اتوبان قابل مشاهده نیست و راننده به یکباره با آن مواجه می‌شود.

راننده‌ای که در این مسیر تردد می‌کند برای فرار از سطح مناسب لاین‌های مختلف این اتوبان، به لاین دیگر می‌رود و این موضوع علاوه ‌بر ایجاد خطر و حادثه برای سایر رانندگان، مشکلات دیگری نیز برای خود راننده ایجاد می‌کند.

متاسفانه گاهی همه لاین‌های اتوبان زنجان به تبریز آسفالت مناسبی نداشته و عبور و مرور را در این مسیر مشکل کرده است.

همه این‌ها در حالی است، که راه دسترسی، اتوبان و... جزو امکانات و ظرفیت‌های یک استان محسوب می‌شود.

مسئولان استان زنجان همواره در جلسات مختلف به داشتن راه‌های ارتباطی با سایر استان‌ها فخر می‌فروشند و می‌گویند راه‌های ارتباطی و نزدیکی استان به سایر استان‌ها از مهم‌ترین موقعیت‌ها و فرصت‌ها است، اما شاید این مسئولان سری به اتوبان نامناسب زنجان – تبریز نزده‌اند که ببینند جای فخر ندارد!

راه دسترسی مناسب و راحت از جمله فرصت‌هایی است که در یک استان در مقابل گردشگران و مسافران سایر استان‌ها از آن به عنوان یک ظرفیت معرفی شده و آن را عاملی برای حضور مسافران می‌دانند، اما متاسفانه مسئولان استان زنجان از این ظرفیت مهم غافل شده و شاید هیچ توجهی به آن نداشته‌اند.

یک راننده کامیون در گفت‌وگو با خبرنگار فارس ضمن اعتراض به وضعیت اتوبان زنجان به تبریز اذعان داشت: مسئولان باید در این زمینه تمهیداتی بیندیشند.

علی محمدی با بیان اینکه در حال حاضر وضعیت آسفالت این اتوبان بسیار بد است، تصریح کرد: بیشتر رانندگان از شرایط نامناسب اتوبان زنجان به تبریز ناراضی هستند.

این راننده افزود: مسافران و برخی از رانندگان با دیدن وضعیت اتوبان زنجان به تبریز دیگر از این مسیر رفت و آمد نکرده و از جاده قدیم استفاده می‌کنند.

یکی از شهروندان زنجانی نیز در زمینه وضعیت اتوبان زنجان بیان داشت: با توجه به اینکه شغل وی به گونه‌ای است که هر روز باید به بیرون از شهر رفت و آمد کند، متاسفانه وضعیت اتوبان روز به روز بدتر می‌شود.

* مسئولان صدای اعتراض مردم در زمینه وضعیت اتوبان را بشنوند

مهدی موسوی با بیان اینکه شاید مسئولان وضعیت نامناسب اتوبان زنجان به تبریز را مشاهده نکرده‌اند، اذعان داشت: برای رسیدگی به وضعیت این اتوبان باید خود مسئولان گذری از آن داشته باشند تا صدای اعتراض مردم را بشنوند.

امیدواریم مسئولان استان زنجان نیز در زمینه وضعیت اتوبان زنجان – تبریز چاره‌ای اندیشیده و اعتبارات را بهانه نکنند و آسفالت آن را ترمیم کنند.

==============

گزارش از فاطمه حیدری

==============

انتهای پیام/73006/ن30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول