اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با نزدیک شدن به غروب پنج‌شنبه

ترافیک محورهای استان البرز در حال افزایش است

با نزدیک شدن به غروب پنج‌شنبه و افزایش عبور و مرور در محورهای برون شهری استان البرز، ترافیک در اکثر این محورها سنگین اما روان است.

ترافیک محورهای استان البرز در حال افزایش است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، در حال حاضر محورهایی چون آزادراه تهران ـ کرج به ویژه شرق به غرب و حوالی پل فردیس شاهد حجم زیاد خودروهای در حال حرکت است.

از سوی دیگر در محورهایی چون چالوس و کرج ـ قزوین نیز شاهد حجم بالای خودروها و ترافیک روان هستیم.

در همین رابطه، رضا اکبری، فرمانده پلیس راه استان البرز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: افزایش عبور و مرور خودروها در محورهای برون‌شهری از عصر روز سه‌شنبه آغاز شده است، اما انتظار داریم که غروب پنج‌شنبه این ترافیک به اوج خود برسد.

وی تصریح کرد: در حال حاضر تردد در تمام محورهای استان البرز در حال انجام است، اما این محورها دارای ترافیک نیمه‌سنگین هستند و پیش‌بینی می‌کنیم در ساعات آینده ترافیک سنگین شود.

فرمانده پلیس راه استان البرز افزود: ما پیش‌بینی لازم را انجام داده بودیم و هم‌اکنون تمام مأموران پلیس راه در آماده‌باش کامل هستند و چند تیم سیار در محورها حضور دارند.

اکبری تأکید کرد: حجم اصلی ترافیک مربوط به آزادراه تهران ـ کرج شرق به غرب و جنوب به شمال جاده چالوس است و هر لحظه بر تعداد خودروها افزوده خواهد شد.

وی یادآور شد: خوشبختانه پلیس راه کنترل لازم را بر عملکرد رانندگان و ترافیک محورها دارد و امیدواریم با همکاری بیشتر مردم، در خدمات‌رسانی موفق باشیم.

فرمانده پلیس راه استان البرز متذکر شد: به دلیل افزایش مسافرت در محورهای برون شهری استان البرز به ویژه مسافرت مردم در روزهای تعطیل، پلیس نظارت بیشتری بر عملکرد رانندگان با هدف حفظ سلامت شهروندان دارد و در صورت مشاهده تخلفات رانندگی به ویژه تخلفات پرخطر، با قاطعیت با متخلفان برخورد خواهد شد.

اکبری در پایان با بیان اینکه برای کنترل ترافیک در روز جمعه که آخرین روز تعطیلات به شمار می‌آید، تمهیدات لازم اندیشیده شده است، گفت: امیدواریم با همکاری و تعامل مردم و توجه ویژه آنها به قوانین راهنمایی و رانندگی بتوانیم شاهد سلامت شهروندان در پایان مسافرت آنها باشیم.

انتهای پیام/2302/ذ30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول