اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس راه مازندران خبر داد

اعمال محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی مازندران از اعمال محدویت‌های ترافیکی در محورهای مازندران به مدت چهار روز خبر داد

اعمال محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران

جعفر محمدنژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ساری با اعلام اینکه محدودیت‌های ترافیکی در مازندران از ظهر امروز در محورهای مواصلاتی مازندران به اجرا درآمد، اظهار داشت: اعمال محدودیت‌های ترافیکی در مازندران به مدت چهار روز در این استان اجرایی می‌شود.

وی تصریح کرد: تردد انواع موتورسیکلت از ساعت 12 روز سه‌شنبه تا ساعت یک بامداد روز شنبه 27 مهر از محورهای کندوان، هراز، فیروزکوه ممنوع است.

رئیس پلیس راه فرمانده انتظامی مازندران در ادامه با اشاره به ممنوعیت تردد انواع تریلر و کامیون از محور کرج و چالوس بیان داشت: تردد انواع وسیله نقلیه از ساعت 13 روز جمعه تا ساعت یک بامداد روز شنبه 27 مهر از سمت کرج به چالوس نیز ممنوع است.

وی ادامه داد: تردد انواع وسیله نقلیه از ساعت 16 روز جمعه تا ساعت یک بامداد روز شنبه از 15 کیلومتری بالای مرزن‌آباد به سمت کرج نیز یک‌ طرفه است.

رئیس پلیس فرمانده انتظامی استان مازندران در ادامه به ممنوعیت تردد انواع کامیون در محور هراز نیز  اشاره کرد و گفت: تردد کامیون‌ها به جز کامیون‌های حامل مواد سوختنی و فاسد شدنی از ساعت شش تا ساعت 24 روز سه‌شنبه، چهارشنبه، پنج‌شنبه و جمعه از محور هزار ممنوع است.

محمدنژاد در ادامه بیان داشت: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 13 تا ساعت 24 روز جمعه 26 مهر از رودهن محدوده مشاء به سمت آمل ممنوع است و همچنین با حضور ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی در محل تردد انواع وسائط نقلیه از ساعت 15 تا 24 از آب اسک تا رودهن یک‌طرفه می‌شود.

این مسئول به محدودیت‌های ترافیکی در دست اجرا برای محور فیروز کوه نیز اشاره کرد و گفت: در این محور تردد انواع کامیون به جز کامیون‌های حامل مواد سوختنی و فاسد شدنی از ساعت شش تا ساعت 24 روزهای سه‌شنبه، چهارشنبه، پنج‌شنبه و جمعه از تهران به قائمشهر ممنوع است.

فرمانده پلیس راه مازندران در ادامه از اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محور هراز از 15 آبان در محدوده گردنه امامزاده هاشم به سمت آبعلی خبر داد و گفت: اعمال محدودیت‌های ترافیکی در این محور به صورت انسداد موقت و عبور ترافیک از دو طرف به صورت نوبتی از ساعت هفت تا 16 عصر به غیر روزهای پنج‌شنبه و جمعه انجام می‌شود.

وی در پایان گفت: پلیس راه مازندران با شماره تلفن 2182934-0151 آماده پاسخگویی برای وضعیت راه‌های استان است.

انتهای پیام/86004/ح40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول