اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دادستان عمومی و انقلاب اردبیل:

دستگاه قضا پشتوانه محکم در برقراری امنیت است

دادستان عمومی و انقلاب اردبیل گفت: دستگاه قضایی پشتوانه‌ای محکم برای نیروی انتظامی در برقراری امنیت و آرامش است.

دستگاه قضا پشتوانه محکم در برقراری امنیت است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، به نقل از روابط عمومی و ارتباطات دادگستری استان اردبیل، مرتضی بیرام‌زاده در همایش فرماندهان کلانتری‌ها و پاسگاه‌های اردبیل با یادآوری مسئولیت و رسالت خطیر نیروی انتظامی در ایجاد امنیت، آرامش، کسب اعتماد و رضایت عمومی اظهار داشت: امروز نیروی انتظامی با استفاده از نیروهای متعهد و متخصص و با بهره‌گیری از فناوری‌های نوین در مأموریت‌های خویش موفق و سربلند است.

وی بر لزوم مبارزه جدی با جرایم اولویت‌دار مانند ضرب و جرح عمدی، مواد مخدر، سرقت، مشروبات الکلی و برخی از جرایم خرد و ناهنجاری‌های موجود تاکید کرد و افزود: حکومت جمهوری اسلامی ایران حکومت صالحان است و این‌گونه جرایم در چنین حکومتی جایی ندارد.

بیرام‌زاده از حمایت‌های قوی قضایی در برخورد نیروی انتظامی با جرایم اشاره کرد و ادامه داد: دستگاه قضایی پشتوانه‌ای محکم برای نیروی انتظامی در ایجاد امنیت و آسایش است.

دادستان عمومی و انقلاب اردبیل تقوا، تعهد و دارا بودن بینش اسلامی را از شرایط وی‍‍‍ژه مدیریت اسلامی دانست و خاطر نشان کرد: مدیران در جامعه اسلامی با داشتن چنین ویژگی مسلماً در عملکردهایشان کارنامه درخشانی خواهند داشت.

وی اضافه کرد: در انتخاب مدیر نباید سلیقه‌ای عمل کرد و بایستی مدیران صالح برای خدمتگذاری به مردم انتخاب شوند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سرعت در رسیدگی به امورات مردم و نظارت و کنترل کامل بر عملکرد واحد‌های ذیربط از سوی دستگاه‌ها و ارگان‌ها از تاکیدات دادستان عمومی و انقلاب اردبیل بود.

در این جلسه فرماندهان انتظامی حاضر در جلسه گزارشی از اقدامات مربوط به حوزه خود را ارائه کرده و به بحث و تبادل نظر در جهت بهبود انجام مأموریت‌ها پرداختند.

این جلسه از سلسله جلسات مابین دادسرای عمومی و انقلاب اردبیل با فرماندهان نیروی انتظامی شهرستان اردبیل است که در راستای خدمت‌رسانی بهتر و بیشتر و ایجاد هماهنگی‌های لازم برگزار می‌شود.

انتهای پیام/62006/ت/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول