اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول امور فرهنگی دادگستری کرمان عنوان کرد

شرکت 990 نفر از کارکنان دستگاه قضائی کرمان در مسابقات فرهنگی

مسئول امور فرهنگی دادگستری گفت: 990 نفر از کارکنان و خانواده دستگاه قضائی استان کرمان در مسابقات فرهنگی قرآن و عترت شرکت کردند.

شرکت 990 نفر از کارکنان دستگاه قضائی کرمان در مسابقات فرهنگی

محمدمهدی خردمند امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان با اشاره به فعالیت‌های فرهنگی در دادگستری اظهار داشت: با برگزاری شش مسابقه فرهنگی و قرآنی ویژه کارکنان و خانواده دستگاه قضائی استان کرمان، 990 نفر از کارکنان و خانواده آنان در این مسابقات شرکت کردند.

خردبخش خاطر نشان کرد: شش مسابقه قرآنی با موضوعات حفظ 40 حدیث، حفظ جزء 30 قرآن کریم و مسابقه غیرحضوری و نیمه حضوری تفاسیر سوره نور، حجرات، کوثر و قدر و مسابقه قرآنی غیر حضوری نرم افزار سلام برگزار شد.

وی بیان داشت: این مسابقات با حضور 990 نفر از کارکنان و خانواده همکاران «همسر و فرزندان همکاران» و با هدف یادگیری و حفظ تفسیرهای قرآن و حفظ 40 حدیث کوتاه از اهل بیت (ع) برگزار شد.

مسئول امور فرهنگی دادگستری استان کرمان گفت: از این تعداد شرکت کننده 231 نفر در بخش نرم‌افزار قرآنی سلام، 394 نفر در بخش مسابقه تفاسیر قرآن کریم، 338 نفر در بخش حفظ 40 حدیث کوتاه و 27 نفر در بخش حفظ جزء 30 قرآن کریم حضور فعال داشتند.

خردبخش اذعان داشت: این مسابقات در سطوح استانی و کشوری برگزار شده و به نفرات برتر به قید قرعه جوایز ارزنده‌ای اهدا می‌شود.

انتهای پیام/2446/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول