اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول امور فرهنگی دادگستری کرمان عنوان کرد

افزایش انگیزه فعالیت‌های معنوی دستور کار دستگاه قضائی

مسئول امور فرهنگی دادگستری استان کرمان گفت: زمینه و انگیزه بیشتر برای تداوم فعالیت‌های معنوی از جمله نماز، تفسیر قرآن و اخلاق در دستگاه قضائی از اولویت برنامه‌های فرهنگی است.

افزایش انگیزه فعالیت‌های معنوی دستور کار دستگاه قضائی

محمدمهدی خردبخش امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان با اشاره به نخستین همایش و دوره آموزش ائمه جماعت و روحانیان دستگاه قضائی‌ اظهار داشت: نخستین دوره آموزشی ائمه جماعات دستگاه قضائی به منظور ایجاد زمینه و انگیزه بیشتر برای تداوم فعالیت‌های معنوی از جمله نماز، تفسیر قرآن و اخلاق برگزار شد. 

وی بیان داشت: برگزاری این همایش‌ها برای روحانیان به ویژه ائمه جماعات در تقویت روحیه معنوی همکاران نقش به سزایی دارد و کیفیت فعالیت‌های دینی و مذهبی کارکنان را بالا می‌برد.

خردبخش با اشاره به آسیب‌های فرهنگی در جامعه امروز تصریح کرد‌: تداوم و تقویت ارزش‌های معنوی به منظور پیشگیری از آسیب‌های فرهنگی و اجتماعی از جمله اهداف این دوره آموزشی بود.

وی گفت: در این گردهمایی آموزشی مهارت سخن گفتن، مخاطب‌شناسی‌، پاسخ به شبهات دینی، روش تبلیغ‌، مخاطب‌شناسی، آشنایی با معارف دینی‌ و شیوه‌های احکام آموزش داده شد.

خردبخش خاطر‌ نشان کرد‌: این دوره آموزشی از سوی معاونت فرهنگی قوه قضائیه و با همکاری ستاد اقامه نماز کشور طی سه روز برگزار شد.

بنابراین گزارش در این دوره آموزشی حجج‌الاسلام مسعود رضایی‌، حمید انجم‌شعاع‌، ایمان مهدی‌زاده و فرزاد احمد‌یوسفی امامان جماعت دادگستری شهرستان شهربابک‌، معاونت شوراهای حل اختلاف‌، مرکز آموزشی علمی کاربردی دادگستری استان کرمان و دادگستری شهرستان جیرفت به عنوان چهار نفر از ائمه جماعات حوزه‌های قضائی استان کرمان شرکت کردند. 

انتهای پیام/2446/ب30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول