اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ثارالله کرمان:

181 مقاله در همایش ملی سبک زندگی پذیرفته شد

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: 181 مقاله از مجموع 430 اثر رسیده به همایش ملی سبک زندگی پذیرفته شد.

181 مقاله در همایش ملی سبک زندگی پذیرفته شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، سردار روح‌الله نوری دقایقی پیش در همایش ملی سبک زندگی در تمدن‌سازی نوین اسلامی، دهه امامت و ولایت، عیدغدیر و میلاد امام هادی (ع) را تبریک گفت.

وی افزود: نهضت اسلامی مردم ایران در دهه 50 و 60 در دو مرحله پیروزی انقلاب اسلامی و تشکیل نظام اسلامی به رهبری امام و استقامت مردم متدین و انقلاب ایران اسلامی پشت سر گذاشته شد.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان ابراز داشت: رهبر معظم انقلاب اسلامی در سال 79 در سخنرانی حکمت‌آمیز و بامحتوا به آسیب‌شناسی نهضت مردم ایران و تشریح طرح راهبردی آن پرداختند.

نوری بحث تمدن اسلامی را از جمله مباحث مورد تاکید رهبری در سخنرانی سال 79 ذکر کرد و افزود: این تمدن امروز به یک گفتمان ملی و بین‌المللی تبدیل شده است.

وی تصریح کرد: در سال‌های 81، 82 و 83 به ویژه در مهر ماه سال 90 همزمان با بیداری اسلامی در منطقه مقام معظم رهبری در سفری به خراسان شمالی بحث مهم و ریشه‌ای سبک زندگی را مطرح کردند که فضای جدیدی در ایران به ویژه برای جوانان به وجود آورد.

نوری ابراز داشت: در استان کرمان به درخواست صاحب‌نظران علمی به تبعیت از مقام معظم رهبری در جلسات طرح تشکیل و اجرای همایش سبک زندگی اسلامی مطرح شد و به اتفاق آرا به تصویب رسید.

رئیس همایش ملی سبک زندگی اسلامی بیان کرد: در آن جلسه هم‌اندیشی که با حضور نهادهای مختلف ولی‌فقیه در دانشگاه‌ها و دانشگاهیان استان کرمان، دانشکده‌‌ها و نخبگان تشکیل شده بود، ماموریت برگزاری همایش مذکور به بسیج اساتید و دانشگاه امام حسین (ع) واگذار شد.

نوری افزود: در جلسه سیاست‌گذاری همایش ملی سبک زندگی اسلامی مصوب شد که پنج کمیته تشکیل شود و عمده کار را اساتید و مسئولان کارگروه‌ها بر عهده داشتند.

وی از پایه‌گذاری کمیته‌های اقتصادی، اجتماعی، اخلاقی، فرهنگی، سیاسی، حقوقی و مدیریتی خبر داد و گفت: در این رابطه هم سایتی راه‌اندازی شد.

نوری ابراز داشت: تعداد 430 مقاله از سراسر کشور به دبیرخانه همایش ملی سبک زندگی ارسال شد که داوران پس از روزها تلاش، دقت و جدیت 181 مقاله را تایید کردند.

به گزارش فارس، همایش ملی سبک زندگی اسلامی با حضور آیت‌الله سید احمد خاتمی امام جمعه موقت تهران، آیت‌الله جعفری نماینده ولی فقیه در استان کرمان و مسئولان استانی و فرماندهان نظامی، دانشگاهیان و نخبگان در تالار وحدت دانشگاه شهید باهنر در حال برگزاری است.

انتهای پیام/80019/ل30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول