اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار همدان:

تئاتر راه انتقال سبک صحیح زندگی به کودکان و نوجوانان است

معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان تئاتر را یکی از راه‌های موثر برای انتقال سبک صحیح زندگی به کودکان و نوجوانان دانست.

تئاتر راه انتقال سبک صحیح زندگی به کودکان و نوجوانان است

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان به نقل از ستاد خبری بیستمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان، علیرضا قاسمی‌فرزاد افزود: تئاتر هنری اصیل و تأثیرگذار در زندگی انسان‌ها است که می‌تواند در انتقال هرچه بهتر ارزش‌ها و هنجارهای اجتماعی به جامعه به‌ویژه کودکان کمک کند.

وی تأکید کرد: این هنر شگرف کمک می‌کند تا ناهنجاری‌ها و اعمال ناشایست به تمام جامعه به‌ویژه کودکان و نوجوان معرفی شود و آنان به عنوان بزرگترین سرمایه جامعه تحت تربیت صحیحی قرار گیرند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان ادامه داد: چشم‌انداز و افق سیاست‌های فرهنگی دولت، ساختن یک نسل برجسته برای کشور است.

وی برگزاری جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان را یکی از مهمترین راهکارهای عملی تحقق اهداف والای فرهنگی دانست و گفت: همدان به عنوان پایتخت تاریخ و تمدن ایران زمین، غنای لازم برای برگزاری جشنواره‌های بین‌المللی فرهنگی را دارد.

قاسمی‌فرزاد تأکید کرد: جنبه بین‌المللی جشنواره تئاتر کودک به معرفی هرچه بهتر مبانی فکری، ارزشی و تربیتی ایران به کشورهای دیگر می‌شود.

وی در تشریح رویکرد فرهنگی استان همدان گفت: رویکرد برنامه‌های فرهنگی استان همدان مبتنی بر دیدگاه‌های ارزشی و اعتقادی اسلام است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان ادامه داد: آنچه انتظار داریم از برگزاری برنامه‌های مختلف عاید استان شود؛ متعالی کردن روح انسان و معنویت بخشی به جامعه است و اقدامات و فعالیت‌های مسئولان نیز در این راستا شکل می‌گیرد.

انتهای پیام/89002/غ/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول