اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل:

سبک زندگی ائمه اطهار الگوی خانواده‌های ایرانی است

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: سبک زندگی ائمه اطهار (ع) بهترین الگوی زندگی خانواده‌های ایرانی در تربیت صحیح و آینده سعادتمند فرزندان آنهاست.

سبک زندگی ائمه اطهار الگوی خانواده‌های ایرانی است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، احد پازاج عصر امروز در مراسم گرامیداشت هفته ازدواج در اردبیل اظهار داشت: تجمل‌گرایی و گسترش تشریفات مشکل جدی در برابر ازدواج جوانان است.

وی تصریح کرد: تغییر در سبک زندگی و بروز توقعات جدید موجب ایجاد مشکلات و موانعی در مسیر ازدواج جوانان شده است.

پازاج خاطرنشان کرد: فرهنگ‌سازی برای ازدواج می‌بایست از آموزش و پرورش و دانشگاه‌ها شروع شود با اینکه خانواده‌ها نیز باید در این امر پیشگام باشند.

این مسئول اضافه کرد: تسریع و تسهیل در امر ازدواج نیازمند مشارکت همه دستگاه‌های اجرایی به ویژه دستگاه‌های فرهنگی است و حضور فعالان و خیرین ازدواج نیز در این بخش بیش از پیش ازدواج آسان را گسترش می‌دهد.

وی بیان کرد: الگوسازی و ارائه الگو برای قشر جوان در امر ازدواج می‌بایست در اولویت برنامه‌های ترویج ازدواج آسان قرار گیرد و البته می‌توان در این زمینه از قهرمانان ورزشی، هنرمندان و نخبگان جامعه استفاده کرد.

پازاج یادآور شد: نهادینه کردن آموزه‌های دینی و سبک زندگی ائمه اطهار (ع) در خانواده‌ها بهترین و عملی‌ترین راه برای توسعه و تعمیق فرهنگ ازدواج آسان و پایدار در جامعه است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مدیرکل ورزش و جوانان استان گفت: از اقدامات فعالان و خیرین که در این امر خداپسندانه پیشقدم می‌شوند، استقبال می‌کنیم و اداره کل ورزش و جوانان با برنامه‌ریزی در صدد تقویت حضور افراد خیر در این عرصه است.

انتهای پیام/62003/ک20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول