اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دقایقی پیش

همایش ملی سبک زندگی در کرمان گشایش یافت

همایش ملی «سبک زندگی در تمدن‌سازی نوین اسلامی» در کرمان گشایش یافت.

همایش ملی سبک زندگی در کرمان گشایش یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، همایش ملی «سبک زندگی در تمدن‌سازی نوین اسلامی» دقایقی پیش در تالار وحدت دانشگاه شهید باهنر کرمان آغاز به کار کرد.

در این همایش شخصیت‌های کشوری و استانی از جمله آیت‌الله جعفری نماینده ولی فقیه در کرمان، سردار نوری فرمانده سپاه ثارالله کرمان و ... حضور دارند.

همایش ملی «سبک زندگی در تمدن‌سازی نوین اسلامی» طی روزهای 29 و 30 مهر ماه جاری به مدت دو روز در دانشگاه شهید باهنر کرمان با حضور جمع بسیاری از دانشجویان، اساتید و اندیشمندان در حال برگزاری است.

محورهای این همایش در زمینه‌های اجتماعی، اقتصادی، اخلاقی، فرهنگی، حقوقی، سیاسی و مدیریتی از جمله اقتصاد مقاومتی‌محور، اقتصاد تمدن‌ساز، اخلاق سیاسی و سبک زندگی اسلامی و الگوی صحیح فعالیت و رقابت سیاسی است.

80 نفر از هیئت علمی و با مدرک دکترا داوری 430 اثر ارسالی به این همایش ملی را به عهده داشتند.

از جمله اهداف برگزاری این همایش می‌توان به استفاده از ظرفیت فکری و نخبه جامعه در برقراری تمدن اسلامی و ارائه آن به سراسر دنیا، تبیین فرهنگ و تمدن اسلامی با خردورزی، اخلاق و حقوق و آسیب‌شناسی و اصلاح بخش حقیقی در تمدن اسلامی با اخلاق عمومی، سبک زندگی و رفتار اجتماعی اشاره کرد.

همایش ملی سبک زندگی در تمدن‌سازی نوین اسلامی در محورهای اجتماعی با 16 زیرمجموعه، اقتصادی با 11 زیرمجموعه، اخلاقی با 15 زیرمجموعه، فرهنگی با هشت زیرمجموعه، اخلاقی با 13 زیرمجموعه، سیاسی با شش زیرمجموعه و مدیریتی با 12 زیرمجموعه در دانشگاه شهید باهنر کرمان برگزار می‌شود.

به گزارش فارس، به دنبال فرمایش مقام معظم رهبری در جمع جوانان خراسان شمالی در مورد تمدن نوین اسلامی و ضرورت پرداختن به سبک زندگی و رفتار اجتماعی مقدمات برگزاری همایش تمدن نوین اسلامی با هدف تحقق و عینیت بخشیدن منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی در استان کرمان با همکاری دانشگاه امام حسین (ع) و بسیج اساتید شکل گرفت.

انتهای پیام/80019/ر30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول