اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه استان سمنان:

نخبگان سبک زندگی اسلامی را برای آحاد مردم تبیین کنند

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان گفت:‌ وظیفه همگان به ویژه نخبگان و فرهنگ‌سازان جامعه است که سبک زندگی اسلامی را برای عموم مردم تبیین کنند.

نخبگان سبک زندگی اسلامی را برای آحاد مردم تبیین کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، سردار علی استادحسینی امشب در چهارمین همایش فرهنگیان بسیجی «یاوران ولایت» که به همت سازمان بسیج فرهنگیان استان سمنان و با حضور مسئولان، اساتید و دانشجویان دانشگاه فرهنگیان اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان در سالن شهید مطهری سمنان برگزار شد، اظهار کرد: شما جوانان باید قدر نعمت‌هایی که امروز از آن برخوردارید را بدانید.

وی اضافه کرد: در گذشته، مردم در سختی زندگی می‌کردند و امکانات امروزی را در اختیار نداشتند و جوانان ما با همین سختی‌ها، حماسه دفاع مقدس را خلق کردند.

وی به بیان خاطرات خردسالی و نوجوانی خود پرداخت و افزود: در آن زمان، دانش‌آموزان کفشی برای رفتن به مدرسه نداشتند و حتی بعضی افراد لباس و کفش بزرگ تهیه می‌کردند تا برای چند سال دیگر هم استفاده کنند؛ به دلیل اینکه امکانات نبود.

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان با بیان اینکه حتی در زمان جنگ که افراد فرمانده گردان بودند، یک خط تلفن ثابت هم وجود نداشت، افزود: امروز کشور ما از لحاظ پیشرفت به جایی رسیده است که جزو کشورهای قدرتمند در دنیا هستیم.

استادحسینی اظهار کرد: آمریکایی‌ها اگر می‌خواستند یک قطعه از هواپیما را عوض کنند، حتی به ما اجازه نگاه کردن نمی‌دادند و می‌گفتند که ایرانی‌ها یاد می‌گیرند و امروز ما دارای هواپیمای آذرخش هستیم که مشابه با اف 14 آمریکاست و پهپادهای ما در دنیا جولان می‌دهد؛ این‎ها پیشرفت‌های ماست و نباید با این همه امکانات که در جامعه وجود دارد، با استفاده از گوشی‌هایی که در دسترس ماست، به دشمن اجازه نفوذ بدهیم.

وی گفت: باید بدانیم که وضع ما چگونه بود و امروز به کجا رسیده‌ایم و عنوان قدرت برتر دنیا را در اختیار داریم و این همه به برکت تلاش و مجاهدت جوانان است.

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان با بیان اینکه اسلام دینی جامع و کامل بوده و سعادت دنیا و آخرت در گرو پیروی از دستورات دین مبین اسلام است، گفت: دانشجو-معلمان باید اسلام را خوب بشناسند تا بتوانند دانش‌آموزان را تربیت کنند.

استادحسینی گفت: سبک زندگی اسلامی برگرفته از آموزه‌های دینی و سنت و سیره ائمه اطهار (ع) است؛ در حالی که سبک زندگی غرب پوچ و توخالی و در حال فروپاشی است.

وی افزود: وظیفه همگان به ویژه نخبگان و فرهنگ‌سازان جامعه است که سبک زندگی اسلامی را برای عموم مردم تبیین کنند تا در همه ابعاد زندگی با شناخت به وضعیت مطلوب دست یابیم.

انتهای پیام/2249/ک40/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول