اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اداره‌کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان خبر داد

کاهش 80 درصدی اعتبارات آبخیزداری در زنجان

معاون اداره‌کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان گفت: در سال گذشته نزدیک به 80 درصد از اعتبارات حوزه آبخیزداری کاهش داشته است.

کاهش 80 درصدی اعتبارات آبخیزداری در زنجان

سید جمال موسوی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار داشت: مشکلات اعتباری در حوزه آبخیز محسوس بوده است.

وی به اعتبارات حوزه آبخیزداری منابع طبیعی استان اشاره کرد و افزود: منابع طبیعی و حوزه آبخیزداری طی سال‌های اخیر با مشکلات اعتباری مواجه بوده است.

معاون اداره‌کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان بابیان اینکه عموما اعتبارت حوزه آبخیزداری از محل اعتبارات ملی بوده است، گفت: در سال گذشته اعتباری بالغ بر 30 میلیارد ریال در نظر گرفته شده بود.

وی به تخصیص اعتبارات در حوزه آبخیزداری اشاره کرد و ابراز داشت: از مبلغ 30 میلیارد ریال اعتبار تنها یک میلیارد و 200 میلیون ریال تخصیص یافته است.

موسوی با بیان اینکه مبلغی از اعتبارات از ردیف اعتبارات مدیریت بحران بوده است، عنوان کرد: در سال گذشته 6 میلیارد ریال از اعتبارات مدیریت بحران تخصیص یافته است.

معاون اداره‌کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان به تخصیص این اعتبار اشاره کرد و یادآور شد: اعتبار در نظر گرفته شده نسبت به سال گذشته رشد مناسبی داشته است.

وی توسعه اهداف آبخیزداری را نیازمند وجود منابع مالی مناسب عنوان کرد و یادآور شد: با در نظر گرفتن اعتبارات مناسب می‌توان پروژه‌ها را اجرایی کرد.

موسوی اجرایی کردن پروژه‌ها را مورد تاکید قرار داد و خاطرنشان کرد: وجود منابع مالی مناسب موجب تسریع در اجرایی کردن اهداف و پروژه‌ها خواهد شد.

معاون اداره‌کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان حفظ و توسعه منابع طبیعی و آبخیز استان را مورد تاکید قرار داد و تصریح کرد: باید نسبت به محیط زیست خود احساس مسئولیت بیشتری داشته باشیم.

وی فرهنگ‌سازی برای مردم را برای حفظ محیط زیست را موثر دانست و تاکید کرد: تقویت فعالیت‌های فعالیت فرهنگی و آگاه‌سازی مردم مورد توجه قرار گیرد.

موسوی اهمیت قائل شدن به فضاهای زیستی را مورد تاکید قرار داد و اذعان داشت: اهتمام به این موضوع ضروری است.

انتهای پیام/73007/ن۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول