اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار جم خبر داد

تخصیص 8 میلیارد ریال به کشاورزی و آبخیزداری جم

فرماندار جم از تخصیص 8 میلیارد ریال به کشاورزی و آبخیزداری جم خبر داد.

تخصیص 8 میلیارد ریال به کشاورزی و آبخیزداری جم

عبدالرسول زارع امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جم اظهار داشت: سفر هفته گذشته استاندار بوشهر به شهرستان جم برکات فراوانی برای شهرستان در برداشت و امیدوار هستیم در مسیر توسعه شهرستان به اهداف مورد نظر برسیم.

وی افزود: در این سفر شاهد تخصیص اعتبارات بسیار خوبی به شهرستان در حوزه‌های مختلف عمران شهری، عمران روستایی، کشاورزی، برقرسانی، آبرسانی و ... بودیم و همه مسئولان و مدیران دستگاه‌های اجرایی استان باید تلاش کنند تا این طرح‌ها عملیاتی شوند.

فرماندار جم از تخصیص 8 میلیارد ریال به کشاورزی و آبخیزداری جم خبر داد و خاطرنشان کرد: در سفر استاندار در مجموع 4 میلیارد ریال برای حوزه کشاورزی و 4 میلیارد ریال نیز برای حوزه آبخیزداری شهرستان تخصیص یافته است.

زارع تاکید کرد: در حوزه کشاورزی بیش از 200 میلیون تومان مربوط به قنوات و 200 میلیون تومان نیز مربوط به کانال‌ها بوده است.

وی از افتتاح ساختمان فرمانداری جم در هفته آینده خبر داد و ابراز داشت: استاندار بوشهر در این بازدید 100 میلیون تومان برای تکمیل ساختمان فرمانداری جم اختصاص داد که امیدوار هستیم روز عید غدیر مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

فرماندار جم گفت: رسیدگی به مشکلات مردم در مناطق محروم و دوردست در دستور کار قرار دارد و از همه توان و ظرفیت موجود برای تحقق این مهم بهره می‌بریم.

انتهای پیام/2451/ی20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول