اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار خوزستان:

تولیدکنندگان به دنبال کسب اعتبار ملی و جهانی باشند

معاون عمرانی استاندار خوزستان با بیان اینکه تولیدکنندگان باید درصدد کسب اعتبارهای ملی و جهانی باشند، گفت: متاسفانه هم اکنون برای دستیابی به این هدف و رسیدن به این افق فاصله زیادی داریم.

تولیدکنندگان به دنبال کسب اعتبار ملی و جهانی باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، محسن پویا عصر امروز در همایش روز ملی استاندارد اظهار کرد: بطور حتم اگر انگیزه و تقاضا تولیدکنندگان بهبود یابد نتایج بهتری کسب کرده و کیفیت کار به مراتب بهتر خواهد شد.

وی با بیان اینکه تولیدکنندگان باید ناظر اعمال خود باشند، افزود: نگاه تولیدکنندگان برای کسب اعتبار باعث می‌شود که کیفیت کار به مراتب بالا‌تر رود و این موضوع نیاز دستگاه‌های نظارتی را کم رنگ‌تر می‌کند.

معاون عمرانی استاندار خوزستان افزود: تولیدکنندگان باید به نقطه‌ای بیاندیشند که اعتبار ملی و جهانی برای خود بدست آورند اما متاسفانه در کشور ما با این افق فاصله است.

پویا عنوان کرد: امروزه در سطح جهان برندهای معتبر به قدری کیفیت دارند که اگر کالایی بی‌کیفیت باشد مردم از وجود آن تعجب می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه استان خوزستان در بخش عمرانی دارای 5 هزار پروژه است، گفت: مجموعه سرمایه‌گزاری کشور در بخش ساخت و ساز یک هشتم فعالیت‌های بخش خصوصی است پس باید گفت که بخش خصوصی فعالیت بیشتری دارد.

وی ادامه داد: ما به عنوان مدیران استانی وظیفه داریم که بین تولیدکنندگان رغبت ایجاد کنیم تا بتوانند در میادین و عرصه‌های جهانی اعتبار کسب کنند.

وی با بیان اینکه سازمان استاندارد رسالت سنگینی بر عهده دارد، افزود: سازمان استاندارد باید کاری کند که مردم با آرامش بهتری کالا و محصول خود را خریداری کنند.

انتهای پیام/72015/ت20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول