اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار عنبرآباد:

عنبرآباد آمادگی میزبانی مسابقات ورزشی استان را دارد/ کمبود اعتبارات ورزشی داریم

معاون برنامه‌ریزی فرمانداری عنبرآباد گفت: در بحث زیر‌ساخت‌ها در شهرستان عنبرآباد طی هشت سال گذشته اقدامات بسیار خوبی انجام شده است و به حدی امکانات ورزشی در این شهرستان مطلوب است که می‌تواند میزبان مسابقات استانی شود.

عنبرآباد آمادگی میزبانی مسابقات ورزشی استان را دارد/ کمبود اعتبارات ورزشی داریم

به گزارش خبرگزاری فارس از عنبرآباد، اسماعیل کمالی بعد از ظهر امروز در آیین تودیع و معارفه رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان عنبرآباد با تبریک عید ولایت اظهار داشت: اداره ورزش و جوانان باید خارج از مقوله ورزش هم به جوانان توجه کند.

وی افزود: کمبود اعتبارات ورزشی در شهرستان عنبرآباد وجود دارد که باید نگاه ویژه به این شهرستان شود تا بتوانند در زمینه ورزش پیشرفت کنیم.

کمالی تصریح کرد: در بحث زیر‌ساخت‌ها در شهرستان عنبرآباد طی هشت سال گذشته اقدامات بسیار خوبی انجام شده و سالن‌های بسیار مناسبی ساخته شده است به حدی امکانات ورزشی در شهرستان مطلوب است که می‌تواند میزبان مسابقات استانی شود.

وی افتخارآفرینی جوانان این شهرستان را در کسب مدال‌ها در سطح مسابقات کشوری بسیار خوب ارزیابی کرد و گفت: کسب این مدال‌ها نتیجه زحمت مسئولان ورزش در شهرستان است.

معاون برنامه‌ریزی فرمانداری عنبرآباد گفت: شهرستان عنبرآباد در تمام زمینه‌ها استعدادهای بالقوه‌ای دارد که باید به این جوانان نگاه ویژه شود تا بتوانند در سطح دنیا افتخارآفرینی کنند و این توانایی در جوانان شهرستان وجود دارد.

کمالی از زحمات 11 ماهه قنبر سلاجقه رئیس سابق این اداره تقدیر کرد و افزود: عملکرد رئیس اداره ورزش جوانان در مدت تصدی بسیار خوب بود.

به گزارش فارس در این آیین با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی اداره‌کل ورزش و جوانان استان کرمان و  مسئول امور شهرستان‌های این اداره‌کل از زحمات قنبر سلاجقه تقدیر و مهدی ارمبین با مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد تربیت بدنی و از جوانان بومی این منطقه به عنوان رئیس اداره ورزش جوانان منصوب شد.

انتهای پیام/ 80005/ک20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول