اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان خبر داد

جذب اعتبار 3 میلیارد تومانی برای ورزش

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان گفت: طی جلسه‌ای که روز گذشته با حضور دو تن از نمایندگان استان کردستان نزد سرپرست وزارت ورزش داشتیم موفق به جذب 3 میلیارد تومان بودجه برای 3 شهرستان استان شدیم.

جذب اعتبار 3 میلیارد تومانی برای ورزش

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، مهران تیشه‌گران ظهر امروز در دیدار پیشکسوتان و دست‌اندرکاران ورزش کردستان با استاندار این استان اظهار کرد: با وجود مشکلات اعتباری اما به دلیل همت و غیرت ورزشکاران و رؤسای هیئت‌ها و شهرستان‌های تابعه مشکلی در ارتباط با فعالیت آنها نداشتیم.

وی با بیان اینکه هیئت‌های ورزشی از سال‌های گذشته فعال‌تر بوده‌اند تصریح کرد: در مدت 14 ماه مسئولیت من در این سمت تعداد ورزشکاران سازمان یافته بیشتر شده‌اند.

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان با بیان اینکه در بودجه سال 89 و 90 از قانون یک درصد استفاده شد و منابع خوبی در این ارتباط جذب شد گفت: اما این مسیر جذب اعتبار در سال 91 قطع شد.

تیشه‌گران با بیان اینکه در سطح قهرمانی خوشبختانه عقب نیستیم گفت: در پروژه‌های عمرانی با مشکل مواجه هستیم و نیاز است در این بخش فعالیت‌های بیشتری صورت گیرد.

وی با بیان اینکه برخی انتقاد می‌کنند سرانه ورزشی رشد نمی‌کند گفت: سرانه فضای ورزشی بر اساس رشد جمعیت در نظر گرفته می‌شود و این موضوع در دولت‌های نهم و دهم از 24 سانت به 38.5 درصد رسید.

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان با ابراز امیدواری از اینکه این سرانه در آینده افزایش یابد گفت: طی جلسه‌ای که روز گذشته با حضور دو تن از نمایندگان استان کردستان نزد سرپرست وزارت ورزش داشتیم موفق به جذب 3 میلیارد تومان بودجه برای 3 شهرستان استان شدیم.

تیشه‌گران با بیان اینکه باید نمایندگان دیگر نیز در آینده به این جمع بپیوندند اظهار کرد: توسعه مناسبی را برای ورزش استان پیش‌بینی می‌کنم.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد با اتخاذ تدابیر لازم زمینه بهره‌مندی ورزش کردستان از امکانات و بودجه متناسب با ظرفیت‌های این استان فراهم و گام بلندی در راه رشد و بالندگی ورزش این استان برداشته شود.

انتهای پیام/79012/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول