اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون آبخیزداری سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور خبر داد

اختصاص 1240 میلیارد ریال اعتبار برای طرح‌های آبخیزداری

معاون آبخیزداری سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور از اختصاص 1240 میلیارد ریال اعتبار برای اجرای طرح‌های ملی آبخیزداری در کشور خبر داد.

اختصاص 1240 میلیارد ریال اعتبار برای طرح‌های آبخیزداری

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، پرویز گرشاسبی ظهر امروز در بازدید از طرح‌های آبخیزداری آذربایجان‌شرقی با اشاره به اینکه در سال‌جاری 13 طرح آبخیزداری در سطح ملی اجرا می‌شود، اظهار کرد: در صورت تخصیص کامل اعتبارات، عملیات آبخیزداری در 500 هزار هکتار از اراضی منابع طبیعی کشور صورت خواهد گرفت.

وی افزود: این طرح‌ها پراکنش متفاوت دارد از جمله اینکه طرح ملی دریاچه ارومیه در سه استان آذربایجان‌شرقی، آذربایجان‌غربی و کردستان در حال اجراست.

معاون آبخیزداری سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور اجرای عملیات آبخیزداری را در حفظ و صیانت از منابع آبی و خاکی کشور مهم دانست و افزود: باید با نگاه همه جانبه‌نگر عملیات آبخیزداری در کشور اجرا شود.

گرشاسبی اولویت اجرای طرح‌های آبخیزداری در کشور را در نجات دریاچه ارومیه اعلام کرد و گفت: نجات دریاچه ارومیه باید با همراهی مردم صورت گیرد و نوع نگاه مدیران باید اصلاح شود و فرآیند مشارکتی و توانمندسازی جوامع محلی و بهره‌برداران ارتقا یابد.

انتهای پیام/60002/س20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول