اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسیی و اجتماعی فرماندار بیرجند:

حذف ایران کد و شبنم تنها برای کالاهای با اولویت 10 است

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار بیرجند گفت: حذف ایران کد و شبنم تنها برای کالاهای اولویت 10 منظور شده است.

حذف ایران کد و شبنم تنها برای کالاهای با اولویت 10 است

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، سید‌محمد زمان ابطحی بعداز ظهر امروز در کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان بیرجند اظهار داشت: صدور بارکد شبنم و الزام درج شبنم روی کالاهای وارداتی مشمول طرح، دارای مصوبه مجلس شورای اسلامی بوده و توقف طرح باید با تصویب مجلس صورت بگیرد.

وی با بیان این‌که حذف ایران کد و شبنم تنها برای کالاهای اولویت 10 بوده است، گفت: آنچه که امروز مبنی بر حذف بارکد شبنم و ایران کد از پروسه ثبت سفارش کالا اعلام شد مربوط به کالاهای اولویت 10 است که ارز آنها از سوی متقاضی تامین می‌شود.

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار بیرجند اضافه کرد: حذف این اولویت کالاها به این دلیل است که نیازی به بروکراسی‌های مرسوم و معمول نباشد و هرچه سریعتر در ارتباط با این کالاها ثبت سفارش و ترخیص انجام شود.

ابطحی در ارتباط با مشکلات پیش آمده در اجرای پروژه شبنم افزود: کارگروهی در وزارت صنعت، معدن و تجارت تشکیل شده تا با بررسی مشکلات و رفع آنها این پروژه با قوت بیشتری ادامه پیدا کند.

وی ادامه داد: بنابراین همچنان اگر کالایی در سطح عرضه فاقد بارکد شبنم باشد از سطح بازار جمع‌آوری و با متخلفان برخورد می‌شود.

انتهای پیام/69017/غ20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول