اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت البرز:

مرحله سوم طرح شبنم در استان البرز اجرا می‌شود

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت البرز گفت: به زودی مرحله سوم طرح شبنم با رفع نواقص و کاستی‌های 2 دوره گذشته اجرایی در این استان اجرایی خواهد شد.

مرحله سوم طرح شبنم در استان البرز اجرا می‌شود

مسیح رجبی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: یکی از مهمترین توطئه‌هایی که دشمنان خارجی و بدخواهان داخلی برای ضربه زدن به مردم ما اجرا می‌کنند، در حوزه اقتصادی است.

وی تصریح کرد: همانطور که بارها رهبری عظیم‌الشان انقلاب اسلامی تاکید فرموده‌اند، راه مقابله با توطئه‌های اقتصادی دشمنان و خنثی‌سازی تحریم‌های غیر قانونی و مغرضانه غربی‌ها، اتکا به تولیدات داخلی و حمایت از تولیدکنندگان و صنعتگران است و اگر ما تولیدات با کیفیت و قیمت مناسب در داخل داشته و از تولیدکننده به درستی حمایت کنیم، به طور قطع بخش مهمی از این توطئه را در داخل کشور و با اتکا به قدرت داخلی خنثی خواهیم کرد.

این مسئول متذکر شد: خوشبختانه تاکنون تلاش‌های خوبی هم از سوی مردم و هم از سوی مسئولان و دستگاه‌های اجرایی برای خنثی‌سازی این توطئه‌ها صورت گرفته است که یک نمونه از آن طرح شبنم است.

رجبی ادامه داد: از آنجا که یکی از مهمترین معضلات اقتصادی قاچاق  کالا است و ورود غیر قانونی کالای خارجی آسیب شدیدی هم به محصولات داخلی و هم تولیدکننده و صنعتگر ما وارد می‌سازد، این طرح با هدف مبارزه جدی‌تر با قاچاق کالا طراحی و هم اکنون دو مرحله از آن در استان البرز با موفقیت اجرایی شده است.

وی افزود: اگر چه ما در مراحل اول و دوم ضعف‌هایی در اجرا داشتیم، اما به طور قطع دستاوردهای بسیاری از اجرای طرح شبنم نصیب اقتصاد استان شده است که قابل کتمان نیست.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز اعلام کرد: دستگاه‌های اجرایی و مسئول اجرای مراحل اول و دوم طرح شبنم را در استان البرز رصد کرده و با شناسایی ضعف‌ها و کاستی‌هایی که در آغاز اجرای هر طرحی بخش‌هایی از آن طبیعی است، آماده اجرای مرحله سوم هستند.

رجبی گفت: به زودی مرحله سوم این طرح با رفع نواقص و کاستی‌های موجود در استان البرز اجرا خواهد شد.

* لزوم همراهی مردم و اصناف برای اجرای طرح شبنم

وی در پاسخ به این پرسش که آیا اصناف با اجرای این طرح همکاری لازم را داشتند؟ گفت: خوشبختانه واحدهای صنفی و حتی خود مردم همواره همراه و کمک حال مسئولان بوده و در اجرای این طرح نیز بخش زیادی از اصناف با ما همکاری کردند که آثار مثبت آن برای خود آنها نیز مشخص شده است.

رجبی در پایان تاکید کرد: به طور قطع برای اجرای دقیق‌تر و بهتر این طرح در مرحله سوم نیازمند همراهی و همکاری بیشتر مردم و واحدهای صنفی هستیم و همه باید مطمئن باشیم که مبارزه با قاچاق نیازمند عزم جدی است و طبعات مثبت آن نصیب همه ما به ویژه خود مردم می‌شود.

انتهای پیام/2302/خ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول