اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی اعلام کرد

اجرای موفق طرح شبنم در آذربایجان غربی

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی گفت: اجرای طرح شبنم در آذربایجان غربی با موفقیت اجرا شد که بسیاری از مشکلات قاچاق کالا در این استان را حل کرده است.

اجرای موفق طرح شبنم در آذربایجان غربی

عبادالله اکبری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه با اشاره به اجرای موفق طرح شبنم در آذربایجان غربی، اظهار داشت: اجرای این طرح در دو مرحله و به منظور جلوگیری از قاچاق کالا انجام شد.

وی به استقبال اصناف مرکز استان و همچنین شهرستان‌های شمالی استان از اجرای طرح شبنم اشاره کرد و ابراز داشت: اجرای طرح شبنم بسیاری از مشکلات قاچاق کالا در آذربایجان غربی را حل کرده است.

اکبری با اشاره به عرضه برچسب شبنم برای 470 هزار قلم کالا در مرحله اول اجرای طرح شبنم، تصریح کرد: در این مرحله برای بیش از دو میلیون قلم کالای وارداتی خود اظهاری برای اجرای طرح شبنم صورت گرفت.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی افزود: در مرحله دوم اجرای طرح شبنم برای بیش از 3.5 میلیون قلم کالا با ارائه خود اظهاری انجام شده است.

وی با بیان اینکه برای پنج میلیون کالای وارداتی خود اظهاری صورت گرفته است، خاطرنشان کرد: 80 درصد از بارکدها برای این تعداد کالا نصب شده است.

اکبری اضافه کرد: آذربایجان غربی در اجرای موفق طرح شبنم رتبه دوم کشوری را به خود اختصاص داده است.

انتهای پیام/61010/ط10/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول