اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ماهشهر خبر داد

اجرای طرح شبنم در بازار ماهشهر

فرماندار ماهشهر از اجرای طرح شبنم در بازار این شهرستان به‌منظور تنظیم عرضه مواد غذایی خبر داد.

اجرای طرح شبنم در بازار ماهشهر

منوچهر حیاتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ماهشهر اظهار کرد: به منظور پیشگیری از هرگونه کمبود یا افزایش غیرمنطقی قیمت کالاها و برخورد با تخلفات احتمالی و نظارت و بازرسی بر بازار شهرستان در ماه مبارک رمضان، تدابیر ویژه‌ای اتخاذ شده است.

وی با اشاره به ضرورت تنظیم بازار و تامین کالاهای اساسی سبد مصرفی خانوارها در این ایام ماه مبارک رمضان تصریح کرد: در همین راستا، طرح ویژه تنظیم بازار و نظارت و بازرسی با هدف ایجاد آرامش در فضای مستمر بازار به موازات تامین و توزیع اقلام پرمصرف، کنترل بازار و برخورد با متخلفان احتمالی اجرایی خواهد شد.

فرماندار ماهشهر به ضرورت تنظیم بازار میوه و اقلام پروتئینی با مشارکت سازمان‌های صنفی و اتحادیه‌های مربوطه افزود: با توزیع میوه، مرغ منجمد و گوشت قرمز، کنترل و استقرار بازرسان در مراکز عرضه و تقاضا و نظارت بر شبکه‌های توزیع اقلام اساسی مردم از اجحاف در حقوق مصرف کنندگان جلوگیری می‌شود.

وی همچنین از فروش فوق‌العاده اقلام اساسی و مورد نیاز شهروندان با مشارکت اصناف در واحدهای صنفی سطح شهرستان خبر داد و گفت: افزایش فعالیت ستاد خبری 124 و پایگاه‌های ثابت و سیار بازرسی در شهر و رسیدگی فوری به گزارشات مردمی و نیز رصد مستمر قیمت اقلام اساسی از دیگر اقداماتی است که در ماه رمضان با جدیت دنبال می‌شود.

انتهای پیام/72001/ر20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول