اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان صنعت،‌معدن و تجارت استان البرز خبر داد

نصب بیش از 3 میلیون برچسب طرح شبنم بر کالاها در استان البرز

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز از نصب بیش از سه میلیون و 300 هزار برچسب طرح شبنم بر کالاهای مشمول این طرح در استان البرز خبر داد.

نصب بیش از 3 میلیون برچسب طرح شبنم بر کالاها در استان البرز

مسیح رجبی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: این طرح در استان البرز طی دو مرحله انجام شده است که اجرای این طرح گامی اساسی در جهت خدمت رسانی به مردم است.

وی ادامه داد: برخورد با قاچاق کالا و مبارزه با این پدیده یکی از مهمترین اهداف اجرایی شدن طرح شبنم است که اقدامی بسیار مهم در جهت جلوگیری از ورود کالاهای قاچاق به بازار است.

رجبی خاطرنشان کرد: خوشبختانه استان البرز در اجرای این طرح بسیار موفق عمل کرده و با توجه به این که البرز این طرح را از برخی از استانها بسیار دیرتر آغاز کرد اما توانسته رتبه بسیار خوبی را در اجرای این طرح کسب کند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز در بخشی دیگر از سخنان خود اجرای این طرح را  یکی از راهکارهای موثر در رفع برخی خلاهای قانونی عنوان کرد و افزود: با اجرای طرح شبنم امکان برخی از سواستفاده گرفته می‌شود و توزیع و نصب لیبل‌ها در مبادی ورودی از جمله گمرکات کشور و مراکز بازرگانی بزرگ به هنگام ترخیص می‌تواند راهکار اساسی درباره ورود کالاهای قاچاق به کشور باشد.

وی تأکید کرد: البته دراین مسیر نیز باید دقت نظر لازم انجام شود تا قصوری صورت نگیرد.

رجبی تصریح کرد: در این راستا باید درباره انتخاب کارگزار توسط مرکز و توزیع مناسب و به اندازه بارکدهای شبنم و همچنین رصد آن تا مرحله نصب توسط بازرسی اصناف نظارت و بازرسی دقیق صورت گیرد.

انتهای پیام/2302/ی20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول