اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان زنجان:

قاچاقچیان سلاح‌های غیرمجاز در زنجان دستگیر شدند

رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان زنجان از دستگیری قاچاقچیان سلاح‌های غیرمجاز شکاری به زنجان خبر داد.

قاچاقچیان سلاح‌های غیرمجاز در زنجان دستگیر شدند

معرفت‌الله جوزی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اعلام کشف چند قبضه سلاح شکاری غیرمجاز در زنجان اظهار داشت: نگهداری این سلاح‌ها آسیب‌های خاص خود را به همراه دارد.

وی نگهداری سلاح‌های غیرمجاز را مانند پروراندن ماری در آستین دانست و افزود: این سلاح در برخی مواقع موجب به هلاکت کشیده شدن صاحبان آنها می‌شود.

رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان زنجان به سوانح روی داده برای کودکان خانواده‌هایی که اقدام به نگهداری سلاح‌های غیرمجاز می‌کنند، اشاره و تصریح کرد: این سلاح‌ها موجب مرگ یا نقص عضو فرزندان خانواده‌هایی می‌شوند که این نوع سلاح‌ها را بدون مجوز در خانه نگهداری می‌کنند.

این مسئول با اشاره به احتمال بروز مشاجرات لفظی خانوادگی به صورت جزئی اضافه کرد: وجود سلاح در خانه در برخی مواقع منجر به بروز فجایع غیر قابل جبرانی در برخی موارد می‌شود که به صورت نا آگاهانه اقدام به استفاده از این سلاح‌ها می‌کنند.

جوزی از دستگیری دو نفر به جرم حمل و انتقال سلاح‌های غیرمجاز به زنجان خبر داد و گفت: این دو نفر پس از پیگیری‌های اطلاعاتی شناسایی و دستگیر شده‌اند.

وی با اشاره به تشکیل تیم ویژه امنیت و اطلاعات برای شناسایی قاچاقچیان سلاح غیرمجاز در زنجان تصریح کرد: سلاح‌های کشف شده از یک دستگاه پژو 405 انجام شده است.

رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان زنجان متذکر شد: در بازرسی از خودروی قاچاقچیان پنج قبضه سلاح شکاری غیرمجاز کشف و ضبط شده است.

این مسئول با اشاره به کنترل ورودی‌های شهر زنجان برای دستگیری قاچاقچیان سلاح‌های غیرمجاز اذعان داشت: ماموران طی روز گذشته متهمان را شناسایی و در یکی از محورهای ورودی شهر زنجان دستگیر کردند.

انتهای پیام/73004/ن30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول