اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد مطرح کرد

افزایش اعتماد دوسویه مردم و پلیس در کهگیلویه و بویراحمد

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد از افزایش اعتماد دو سویه مردم و پلیس در این استان طی سال‌های اخیر خبر داد.

افزایش اعتماد دوسویه مردم و پلیس در کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، سرهنگ غلامعباس غلام‌زاده ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اعتماد مردم به پلیس روز به روز بیشتر می‌شود و سعی ما بر این است که در راستای جلب اعتماد مردمی پلیس را بیش از گذشته توجیه کنیم.

وی در ادامه گفت: طبق آن‌چه که ما در نیروی انتظامی استان برآورد کرده‌ایم نیروی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد در چند سال اخیر در زمینه تعامل و ارتباط با مردم استان عملکرد خوبی داشته است.

این فرمانده ارشد انتظامی عنوان کرد: این ارتباط و تعامل سازنده مردم با پلیس موجب افزایش اعتماد عمومی و گسترش همکاری و مشارکت آن‌ها در برنامه‌های مختلف اجتماعی نیروی انتظامی می‌شود.

غلام‌زاده در ادامه؛ امنیت را مهم‌ترین نعمتی دانست که در نظام جمهوری اسلامی همه از آن برخوردار هستند و در همین خصوص اظهار کرد: در مورد اهمیت امنیت ذکر این نکته ضروری است که زمینه‌ساز توسعه پایدار در هر جامعه می‌شود.

فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد امنیت در ابعاد مختلف را مهم‌ترین نیاز مردم یک جامعه دانست و خواستار توجه جدی آحاد مردم و مسئولان به این مقوله شد.

غلام‌زاده ایجاد احساس امنیت را مهم‌تر از برقراری آن دانست و خاطرنشان کرد: تولید امنیت تنها با همکاری آحاد مختلف جامعه حاصل می‌شود.

وی افزود: رسانه‌های ارتباط جمعی نقش مهمی در برقراری هر چه بیشتر نظم و امنیت در جامعه دارند که باید با همکاری و نزدیکی هر چه بیشتر با پلیس این رسالت بزرگ خود را عملی کنند.

غلام‌زاده بر ضرورت تعامل بیش از پیش اصحاب رسانه کهگیلویه و بویراحمد با نیروی انتظامی این استان در زمینه پوشش اخبار پلیسی و اطلاع رسانی دقیق به مردم تاکید کرد و گفت: آماده هرگونه تعاملی با رسانه‌ها هستیم.

انتهای پیام/82009/ط30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول