اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی پلدختر:

پلیس خدمتگزار مردم است

فرمانده انتظامی پلدختر گفت: پلیس خدمتگزار مردم است و به این خادمی افتخار می‌کند.

پلیس خدمتگزار مردم است

 علی نجات‌کرمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در پلدختر گفت: ولایت‌پذیری ویژگی مأموران پلیس است و این نیرو مظهر اقتدار برابر اخلالگران و نماد مهربانی با ملت است.

وی اظهار کرد: گرامیداشت نام و یاد شهدا، موجب آرامش دل‌ها می‌شود و باید آرمان و اهداف شهدا برای نسل‌های آینده تبیین شود و انتقال پیام شهدا به نسل جوان موجب خنثی شدن توطئه دشمنان در عرصه جنگ فرهنگی می‌شود.

فرمانده انتظامی پلدختر خاطرنشان کرد: رمز ماندگاری در وصیت شهدا که در دنیای کنونی الگوی بی‌مثال برای ملت‌های آزادیخواه جهان هستند، دل سپردن به اهل بیت(ع) است.

نجات‌کرمی، آرامش امروز کشور را در گرو تلاش و مجاهدت رزمندگان و شهدا دانست و عنوان کرد: در سایه مجاهدت رزمندگان است که امروزه در آرامش به سر می‌بریم و نیروهای انتظامی پلدخترامروزه بر خود می‌بالند که در مسیر راه شهدا حرکت کرده و در حفظ و حراست از دستاوردهای شهدا از هیچ کوششی دریغ نمی‌کند.

وی بر ضرورت حفظ آرمان شهدا و دستاوردهای ارزشمند آنان تأکید کرد و متذکر شد: نیروی انتظامی امروز افتخار حرکت در مسیر عزت‌مند شهدا را دارد و در تبعیت از مرام و سیره آنها حافظ خون و دستاوردهای والامقام شهیدان است.

فرمانده انتظامی پلدختر در پایان اضافه کرد: جانبازان و شهدای ما همواره در اطاعت از ولی فقیه و امام خود پیشگام و ثابت قدم بودند و امروز همه نیروهای نظامی و انتظامی ادای دین آنها را با پیروی مطلق از مقام معظم رهبری در دستورکار خود دارند.

انتهای پیام/2304/ذ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول