اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی گلستان تاکید کرد

ارتباط دو سویه مردم و پلیس شرط برقراری امنیت پایدار

فرمانده انتظامی استان گلستان گفت: اگر می‎خواهیم یک امنیت پایداری را در جامعه داشته باشیم باید یک ارتباط دو سویه بین مردم و پلیس برقرار باشد.

ارتباط دو سویه مردم و پلیس شرط برقراری امنیت پایدار

به گزارش برگزاری فارس از گرگان، سیدمحمود میرفیضی صبح امروز در جمع فرماندهان انتظامی استان گلستان با بیان اینکه نیروی انتظامی استان گلستان، امسال در هفته ناجا، بیش از 100 برنامه را اجرا کرد، اظهار داشت: تقدیر از نمونه‎های ترافیکی، حضور در مساجد و محلات، دیدار با مردم، علما، ائمه جمعه و جماعات و سرکشی از خانواده‎های شهدا برخی از برنامه‎های اجرا شده در این هفته بوده است.

میرفیضی با اشاره به سه مولفه مردم‎داری، قانون‎مداری و روزآمدی که در شعار هفته ناجا بوده است، گفت: پلیس این سه مولفه را بنا به تاکیدهای مقام معظم رهبری جزو برنامه‎های اصلی و در اولویت کاری خودش قرار داده است.

فرمانده انتظامی استان گلستان خاطرنشان کرد: تفاوت پلیس ایران با پلیس کشورهای دیگر در حفظ ارزش‎ها و اعتقادهای دینی مردم است.

میرفیضی تاکید کرد: پلیس نظام جمهوری اسلامی ایران بر اساس اصول دین و شرع با مردم رفتار می‎کند و پلیس ایران حافظ منافع آحاد جامعه است.

وی با اشاره به اینکه اقتدار و عظمت پلیس در این است که عامه مردم پلیس را بپذیرند و به او اعتماد داشته باشند، اضافه کرد: حمایت مردم از پلیس در رفع مشکلات بسیار موثر است و اعتماد آنها به پلیس به عنوان حافظ و مجری قانون باعث مشروعیت بخشی به نیروی پلیس در جامعه اسلامی می‎شود.

فرمانده انتظامی استان گلستان تصریح کرد: اگر می‎خواهیم یک امنیت پایداری را در جامعه داشته باشیم باید یک ارتباط دو سویه بین مردم و پلیس برقرار باشد.

میرفیضی گفت: حضور و مشارکت مردم در برقراری نظم و امنیت جامعه باعث بالارفتن احساس امنیت و در نتیجه برقراری امنیت خواهد شد.

وی متذکر شد: اگر به کشورهای مختلف جهان توجه کنیم به این نتیجه می‎رسیم که امنیت در کشورهای منطقه در یک سراشیبی قرار دارد اما در ایران این امنیت رو به افزایش است.

وی در پایان ابراز داشت: ایران هم‎ اکنون همانند یک جزیره امن در بین کشورهای منطقه و اطراف خود است که این امنیت بر اثر همکاری و مشارکت مردم با پلیس بوده است.

انتهای پیام/83004/صا30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول