اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ارشاد چهارمحال و بختیاری خبر داد

ضرورت تهیه بانک اطلاعات پژوهشگران چهارمحال و بختیاری

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری با اشاره به ضرورت تهیه بانک اطلاعات پژوهشگران در استان گفت: با فراهم آمدن سامانه ثبت اطلاعات و عناوین پژوهشی کمک شایانی به قوت گرفتن فعالیت‌های پژوهشی در سطح این استان فراهم می‌‌شود.

ضرورت تهیه بانک اطلاعات پژوهشگران چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حسین گنجی صبح امروز در کمیته پژوهش استان چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: از 24 تا 30 آذرماه با عنوان هفته پژوهش نامگذاری شده و ما سعی می‌کنیم در این هفته برنامه‌های متنوعی برگزار کنیم.

وی با اشاره به ساماندهی و اطلاع‌رسانی هفته پژوهش در اداره‌کل‌فرهنگ و ارشاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری، افزود: در این زمینه مقرر شده تا اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان دستگاه اصلی متولی فرهنگ و هنر چهارمحال و بختیاری با بهره‌گیری از ظرفیت‌های مناسب و پتانسیل‌های موجود از قبیل روابط عمومی‌ها، رسانه‌ها و صدا و سیما هفته پژوهش امسال را در آذر ماه برگزار کند.

گنجی تصریح کرد: بنابر مصوبه کمیته پژوهش این استان، کمیته تبلیغات پوشش تبلیغی، اطلاع‌رسانی و فرهنگ‌سازی هفته پژوهش از 24 تا 30 آذر ماه را برعهده دارد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری بر ضرورت تهیه بانک اطلاعات پژوهشگران در استان تاکید کرد و گفت: با فراهم آمدن سامانه ثبت اطلاعات و عناوین پژوهشی کمک شایانی به قوت گرفتن فعالیت‌های پژوهشی در سطح استان فراهم می‌شود.

* پژوهش نیازمند اعتبارات و حمایت‌های بیشتری است

گنجی افزود: پژوهش‌های هنرمندان و اصحاب فرهنگ نیازمند اعتبارات و حمایت‌های بیشتری است چرا که بسیاری از هنرمندان و فرهنگیان با مطالعات خود راه انجام پژوهش را می‌پیمایند و این مطالعات نیازمند حمایت بیشتر مسئولان هستند.

وی خاطرنشان کرد: اعتبارات پژوهشی در بین دستگاه از سهم یک تا سه درصد تنها جهت انجام پژوهش‌های کوچک دستگاه‌ها هزینه می‌شود در حالیکه بسیاری از پژوهش‌ها در حوزه فرهنگ و هنر نیازمند سهم اعتباری بیشتری است چرا که جزء پژوهش‌های گسترده و کاربردی قرار می‌گیرند.

انتهای پیام/68001/صا20/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول