اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان زنجان خبر داد

استقبال روشندلان زنجانی از کتابخانه «اندیشه سپید»

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان زنجان گفت: روشندلان زنجانی استقبال خوبی از امکانات کتابخانه «اندیشه سپید» می‌کنند.

استقبال روشندلان زنجانی از کتابخانه «اندیشه سپید»

محمد ربیع احمدخانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان به برنامه‌های مختلف نهاد کتابخانه‌های عمومی استان زنجان اشاره کرد و اظهار داشت: برنامه‌های مختلفی در کتابخانه عمومی «اندیشه سپید» برای روشندلان زنجانی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه نخستین کتابخانه‌ دیجیتالی گویا برای کودکان و نوجوانان نابینا و کم‌بینا در کتابخانه اندیشه سپید راه‌اندازی شده است، تصریح کرد: روشندلان زنجانی استقبال خوبی از این کتابخانه می‌کنند.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان زنجان خاطرنشان کرد: کتابخانه‌ عمومی اندیشه‌ سپید (روشندلان) زنجان با توجه به امکانات و قابلیت‌های موجود برای ارائه‌ خدمات به روشندلان، از طرف انجمن نابینایان ایران و شرکت سامسونگ به عنوان یکی از پنج مرکز برگزیده در کشور برای ایجاد کتابخانه‌ دیجیتالی گویا برای کودکان و نوجوانان کم‌بینا و نابینا انتخاب شده است.

این مسئول به اهداف ایجاد کتابخانه‌ دیجیتالی گویا در زنجان اشاره کرد و افزود: هدف از ایجاد این کتابخانه ارتقای سطح آموزش کودکان نابینا و کم‌بینا و ایجاد فرصت‌های برابر برای آن‌ها است.

احمدخانی با اشاره به اینکه برای ایجاد کتابخانه‌ دیجیتالی گویا برای کودکان و نوجوانان زنجان مبلغ 350 میلیون ریال اعتبار هزینه شده است، تصریح کرد: امکانات ویژه‌ای همچون لپ‌تاپ، اسبا‌ب‌بازی، سینمای خانواده، برجسته‌‌نگار، نرم‌افزارهای مختلف، هدفون، mp3player، کتاب‌های گویا و... برای استفاده‌ کودکان در این کتابخانه وجود دارد.

وی اذعان داشت: «کتابخانه‌های دیجیتالی گویا» هدیه‌ای است برای کودکان نابینا و کم‌بینا تا آن‌ها هم بتوانند سفری شگفت‌انگیز به دنیای قصه‌های پرماجرا داشته باشند.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان زنجان خاطرنشان کرد: امید است روشندلان زنجانی با حضور در کتابخانه اندیشه سپید از امکانات این کتابخانه بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/73008/غ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول