اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست اداره کل کتابخانه‌های عمومی قزوین عنوان کرد

عضویت دسته‌جمعی هنرستانی‌های محمدیه در کتابخانه

سرپرست اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان قزوین از عضویت تمامی هنرجویان و مربیان هنرستان شهر محمدیه در کتابخانه یادگار امام این شهر خبر داد.

عضویت دسته‌جمعی هنرستانی‌های محمدیه در کتابخانه

محمدرضا مولایی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار داشت: این اقدام جالب طی یک روز و با هماهنگی‌های به عمل آمده توسط مسئول کتابخانه و مدیر هنرستان انجام شد.

وی بیان داشت: در این اقدام که به منظور هماهنگی و تعامل هرچه بیشتر کتابخانه‌ها با مدارس و هنرستان‌ها صورت گرفته بود با استقبال خوب مدیران و مسئولان آموزش و پرورش محمدیه روبرو شد.

مولایی خاطرنشان کرد: امیدواریم با حمایت و همکاری مسئولان فرهنگی استان زمینه افزایش تعامل و ارتباط کتابخانه‌ها با ادارات و سازمان‌های مختلف فراهم شود تا برنامه‌ها و اقدامات مؤثری در این زمینه انجام شود.

این مسئول در ادامه گفت: کتابخانه‌های قزوین از برنامه‌های فرهنگی و تمایل به عضویت کارمندان و کارکنان ادارات و دانش‌آموزان مدارس مختلف استان استقبال می‌کند.

سرپرست اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان قزوین یادآور شد: امیدواریم مدیران مدارس با اقدام مشابه نسبت به عضویت دسته جمعی دانش‌آموزان و فرهنگیان اقدام کنند.

انتهای پیام/2667/خ20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول