اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت عید قربان

کتابخانه نابینایان در حرم حضرت معصومه (س) افتتاح می‌شود

معاون فرهنگی و نشر معارف قرآن و عترت آستان مقدس قم از راه‌اندازی کتابخانه ویژه نابینایان و کم‌بینایان در حرم حضرت فاطمه معصومه (س) خبر داد.

کتابخانه نابینایان در حرم حضرت معصومه (س) افتتاح می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه (س)، حجت‌الاسلام والمسلمین حسین احمدی، راه‌اندازی کتابخانه ویژه نابینایان و کم‌بینایان را در راستای معرفت‌افزایی آن‌ها دانست و گفت: در این کتابخانه کتاب‌هایی با موضوعات دینی از جمله زیارت‌نامه حضرت فاطمه معصومه (س)، مفاتیح‌الجنان و قرآن و همچنین برنامه‌های مختلف صوتی به مخاطبان ارائه می‌شود.

وی افزود: همچنین این کتابخانه به دستگاه «به‌دید» مجهز است تا افراد کم‌بینا بتوانند با استفاده از این دستگاه به مطالعه کتاب‌ها بپردازند.

معاون فرهنگی و نشر معارف قرآن و عترت آستان مقدس قم با اشاره به آغاز به‌کار رسمی این کتابخانه ‌اظهار داشت:‌ آیین افتتاحیه این کتابخانه ساعت 9 فردا با حضور آیت‌الله سعیدی تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه (س) و حاجی‌مظفری مدیرکل بهزیستی استان قم در رواق معرفت حرم مطهر برگزار می‌شود.

انتهای پیام/2258/م/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول