اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس انجمن خیرین کتابخانه‌ساز استان اردبیل:

50 هزار مترمربع به فضای فرهنگی و کتابخانه‌ای اردبیل اضافه شده است

رئیس انجمن خیرین کتابخانه‌ساز استان اردبیل گفت: 50 هزار متر‌مربع به فضای فرهنگی و کتابخانه‌ای استان اردبیل اضافه شده است.

50 هزار مترمربع به فضای فرهنگی و کتابخانه‌ای اردبیل اضافه شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، اصغر تقی‌زاده شکیبا صبح امروز در جلسه خیرین کتابخانه‌ساز شهرستان خلخال اظهار داشت: با این تفسیر ما از استاندارد جهانی در فضاهای کتابخانه‌ای فاصله داریم و در این زمینه دست خیرین کتابخانه‌ساز در استان اردبیل را به گرمی می‌فشاریم.

وی خاطرنشان کرد: کمک‌های خیرین کتابخانه‌ساز هر چند به صورت کم اما مستمر می‌تواند موجب رشد فضاهای کتابخانه‌ای در استان اردبیل و شهرستان‌ها شود.

رئیس انجمن خیرین کتابخانه‌ساز استان اردبیل همچنین با ابراز خوشحالی از حضور توانمند خیرین کتابخانه‌ساز خلخال و تشکیل این مجمع کمک به کتابخانه‌ها و تقویت تجهیزات و ترویج فرهنگ کتابخوانی و ارج‌گذاری به مقوله کتاب را از مهمترین اهداف مجمع خیرین کتابخانه‌ساز استان اردبیل عنوان کرد.

تقی‌زاده شکیبا افزود: کتاب در خانواده‌ها باید به عنوان اولویت روزانه برای مطالعه در نظر گرفته شود و با این روش میزان مطالعه مفید در بین نوجوانان و جوانان بالا خواهد رفت و این امر تاثیر بسزایی در رشد و بالندگی علمی جامعه خواهد داشت.

این مسئول یادآور شد: در استان اردبیل این مجمع در سال‌های گذشته تشکیل یافته و خیرین کتابخانه‌ساز با کمک‌های نقدی و ساخت فضاهای کتابخانه‌ای همت خود را به کار گرفته است که همچنان نیازمند یاری این انجمن و حضور این خیرین هستیم.

تقی‌زاده شکیبا در پایان سخنان خود ابراز داشت: کتاب در فرهنگ اسلامی ما دارای جایگاه ویژه‌ای است و این جایگاه از زمان حضرت رسول اکرم (ص) به صحیح‌ترین روش تثبیت یافته و اکنون کتاب آسمانی قرآن با تمامی منابع ارزشمند آن در اختیار جامعه اسلامی ماست که باید الگوی اصلی نویسندگان و هنرمندان در تالیفات کتاب برای جامعه ما باشد.

انتهای پیام/62008/ر30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول