اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار زنجان:

هیچ منابعی از اعتبارات استانی برای پروژه‌های ملی هزینه نمی‌شود

استاندار زنجان گفت: هیچ منابعی از اعتبارات استانی برای پروژه‌های ملی هزینه نخواهد شد.

هیچ منابعی از اعتبارات استانی برای پروژه‌های ملی هزینه نمی‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، جمشید انصاری ظهر امروز در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان زنجان اظهار داشت: برگزاری جلسات شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان از برنامه سوم توسعه پیش‌بینی شده است.

وی با اشاره به اینکه شورای برنامه‌ریزی و توسعه دو وظیفه مهم دارد، تصریح کرد: تصمیم‌گیری، تسریع، هدایت، هماهنگی و نظارت جزو اولویت‌های امور برنامه‌ریزی بودجه استان زنجان است.

استاندار زنجان با اشاره به اینکه رسیدگی به اعتبارات ملی و استانی از وظایف این شوراست، افزود: اختیارات و وظایف شورا در آیین‌نامه اجرایی به صورت جزئی مشخص شده است.

این مقام مسئول همچنین به اجرایی شدن برخی قوانین در جلسات استانداری اشاره کرد و اذعان داشت: در جلسات استانداری فقط افرادی که عضو شورا هستند می‌توانند حضور داشته باشند.

انصاری با تاکید بر اینکه جلسات استانداری با تعداد محدودتری از اعضا باید برگزار شود، بیان داشت: این شرایط امکان نتیجه‌گیری بهتری از جلسات را فراهم می‌کند.

وی به نحوه عملکرد کار گروه‌های تخصصی استانداری زنجان اشاره کرد و بیان داشت: کارگروه‌ها در تعدادی از جلسات به اموری می‌پردازند که جزو وظیفه آن کارگروه نیست.

استاندار زنجان تاکید کرد: این کارگروه‌ها باید به امور مرتبط به جلسه بپردازند و امور نامربوط به آن کارگروه را به زمان دیگری موکول کنند.

این مقام مسئول در ادامه با اشاره به اینکه منابع بودجه کشورمان محدود است، تصریح کرد: با توجه به این شرایط و محدودیت بودجه باید تصمیمات درست و با اولویت بالاتری اتخاذ شود.

انصاری با تاکید بر اینکه دستگاه‌های اجرایی اعتبارات لازم پروژه‌های نیمه تمام خود را برآورد کنند، گفت: اولویت باید با پروژه‌های ضروری و مهم باشد.

وی اضافه کرد: همچنین دستگاه‌های اجرایی زمان اتمام پروژه‌های نیمه تمام را با توجه به تخصیص اعتبار به استانداری اعلام کنند.

استاندار زنجان با اشاره به اینکه باید پروژه‌های ملی با اعتبارات ملی ساخته شوند، افزود: هیچ منابعی از اعتبارات استانی برای پروژه‌های ملی هزینه نخواهد شد.

این مقام مسئول در ادامه با بیان اینکه درآمدهای پیش‌بینی شده نیروی انتظامی استان زنجان افزایش داشته است، یادآور شد: استان زنجان جزو سه استانی است بیشترین تخلفات راهنمایی و رانندگی را مرتکب می‌شود.

انصاری ادامه داد: البته همه این تخلفات مربوط رانندگان زنجانی نیست چراکه رانندگان غیر بومی که در راه‌های اصلی استان تردد می‌کنند نیز شامل این تخلفات هستند.

وی خاطرنشان کرد: مسئولان باید در جلسات تعداد تخلفات خودروهای خارج از استان و مسیرهای عبوری را مشخص کنند.

استاندار زنجان یادآور شد: امید است همه مسئولان با واقع‌بینی و استفاده درست از منابع و امکانات محدود و با رضایت‌مندی بیشتری در بین مردم حضور داشته باشند.

انتهای پیام/73008/ی30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول