اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست ورزش و جوانان گیلان خبر داد

وجود 42 پروژه نیمه‌تمام ورزشی در گیلان

سرپرست ورزش و جوانان گیلان از وجود 42 پروژه نیمه تمام ورزشی این استان خبر داد و گفت: ما مجری 38 پروژه نیمه تمام هستیم.

وجود 42 پروژه نیمه‌تمام ورزشی در گیلان

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، افشین ملایی ظهر امروز در جلسه ورزش و جوانان استان با حضور خبرنگاران، برنامه‌های اداره کل ورزش و جوانان گیلان را پنج‌سال خواند و اظهار کرد: تمام اهداف ما در آن مشخص می‌شود.

وی با بیان اینکه برنامه راهبردی ما در خور ورزش استان است، افزود: گیلان مهد پهلوانان المپیکی، جوانان نخبه و با اخلاق و شهروندان ورزشی و ورزش‌دوست است.

سرپرست ورزش و جوانان گیلان، به پروژه‌های ورزشی استان اشاره کرد و یادآور شد: اکنون 42 پروژه نیمه تمام ورزشی در گیلان وجود دارد که مجری 38 پروژه آن اداره کل ورزش و جوانان استان است.

وی ادامه داد: تلاش می‌کنیم پروژه‌هایی که دارای پیشرفت فیزیکی بیشتری هستند را به اتمام برسانیم.

ملایی، تعامل و پیگیری و برطرف شدن نیازهای جوانان را اولویت‌های ورزش و جوانان دانست و یادآور شد: با مشارکت 23 دستگاه اجرایی برنامه‌های جوانان را پیگیری می‌کنیم.

وی با اشاره به وضعیت هیئت‌های ورزشی استان خاطرنشان کرد: حدود 90 درصد از هیئت‌های ورزشی گیلان دارای رئیس هستند و برای دیگر هیئت‌ها در اسرع وقت مجمع انتخابات برگزار می‌شود تا رئیس هیئت ورزش مربوطه انتخاب شود.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان گیلان با اشاره به اینکه در انتخاب روسای هیئت‌ها شاخص‌هایی را انتخاب می‌کنیم، یادآور شد: این شاخص‌ها باید مورد قبول همگان باشد.

وی با تصریح بر اینکه مدیری که سابقه ورزشی و اسپانسر نداشته باشد نمی‌تواند در ورزش موفق شود، متذکر شد: هدف ما این است که ورزش را سیاسی نکنیم و ورزش نیز مانند منافع ملی ما است که نباید سیاسی شود.

ملایی درباره واگذاری اماکن ورزشی گیلان خاطرنشان کرد: اولویت نخست ما کاهش هزینه‌های ورزشی است و به همین دلیل برای واگذاری اماکن ورزشی هیئت‌های ورزشی استان در اولویت قرار دارند تا با اجاره سالن‌ها بتوانند مقداری از مشکلات مالی خود را برطرف کنند.

انتهای پیام/84002/ی30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول