اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو کمیسیون عمران مجلس:

مشکل بودجه قطره‌چکانی پروژه‌های مازندران رفع شود

عضو کمیسیون عمران مجلس با اشاره به اینکه باید از قطره‌چکانی کردن بودجه پروژه‌ها جلوگیری شود، گفت: باید برای پروژه‌ها بودجه کافی لحاظ کنیم.

مشکل بودجه قطره‌چکانی پروژه‌های مازندران رفع شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، محمد دامادی شامگاه دوشنبه در نشستی با حضور اعضای کمیسیون عمران مجلس در سالن شماره یک استانداری مازندران، اظهار داشت: آنچه همواره مورد دغدغه است پروژه‌هایی است که مدت زیادی از عمر آنها گذشته و به بهره‌برداری نرسیده‌اند.

وی ادامه داد: این پروژه‌ها دچار فرسودگی می‌شود و باید تکلیف این پروژه‌ها مشخص شود.

نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه باید از قطره‌چکانی کردن بودجه پروژه‌ها جلوگیری شود، گفت: باید برای پروژه‌ها بودجه کافی لحاظ کنیم.

وی با بیان اینکه مازندران سه محور مواصلاتی دارد که هر سه محور از وضعیت خوبی برخوردار نیستند، تصریح کرد: وضع مهندسی جاده‌ها قابل قبول نیست.

دامادی یادآور شد: محورهای مواصلاتی مازندران نیازمند کمک کمیسیون عمران است.

وی با اشاره به مشکلات مازندران از نظر منابع آبی، خاطرنشان کرد: آب زلال مازندران به دریا می‌ریزد و توان مهار نداریم.

عضو کمیسیون عمران مجلس با بیان اینکه قرار بود سد زالم‌رود در ساری ساخته شود که اتفاق نیفتاد، گفت: سدی در ساری داریم که با وجود اینکه آب ندارد اما تابلوی شنا ممنوع در آن نصب شده و بارها تذکر دادیم که این تابلو را بردارند.

وی با اشاره به اینکه شهرستان ساری از منظر آب آشامیدنی دچار مشکل است، اظهار داشت: این مشکلات باید رفع شود.

نماینده مردم ساری و میاندرود، با بیان اینکه آزاد راه هفت تن قائمشهر به ساری مصوب شده اما هیچ اتفاقی نیفتاده است، گفت: میدان جانبازان قائمشهر تا میدان امام (ره) ساری پرترافیک‌ترین جاده کشور است و این ادعا را با آمار و سند بیان می‌کنم.

وی با اشاره به اینکه جاده چهاردانگه ساری می‌تواند محور مواصلاتی به تهران و سمنان باشد، تصریح کرد: رئیس کمیسیون عمران مجلس، امروز جاده تاکام و فقر مردم ما و پیچ‌های خطرناک این منطقه را بازدید کرد و در آخر مسیر، تصادفی هم شاهد بودیم و مردم 180 روستا، هر روز در این جاده پر خطر، تردد می‌کنند.

انتهای پیام/86007/غ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول