اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دشتی خبر داد

اختصاص 240 میلیارد ریال به پروژه‌های عمرانی دشتی

فرماندار دشتی از اختصاص 240 میلیارد ریال به پروژه‌های عمرانی دشتی خبر داد.

اختصاص 240 میلیارد ریال به پروژه‌های عمرانی دشتی

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتی، سیدعلی هاشمی عصر امروز در جلسه کمیته برنامه‌ریزی شهرستان دشتی افزود: از محل اعتبارات تملک دارایی‌های در سال‌جاری بیش از 240 میلیارد ریال اعتبار اختصاص یافته که نسبت به مشابه سال قبل از رشد 13 درصدی برخوردار است.

وی ادامه داد: اعتبارات تملک دارایی‌ها در 192 پروژه، 14 فصل و 39 برنامه تعریف شده است.

فرماندار دشتی اضافه کرد: این پروژه‌ها شامل مسکن، عمران شهری، منابع آب، فرهنگ و هنر، منابع طبیعی، تربیت بدنی، رفاه و تامین اجتماعی، کشاورزی، انرژی و حمل و نقل است.

هاشمی یادآور شد: بخش مسکن، عمران شهری و روستایی با اعتبار  11.5 میلیارد تومان شامل آبرسانی به روستاهای ساحلی، چهله و چارک، عمران شهری شهرهای خورموج، کاکی، شنبه و بادوله و عمران روستایی روستاهای محمدآباد، زیارت و سنا تلخو، کردلان و... است.

وی با بیان اینکه مبلغ شش میلیارد تومان به  احداث و اصلاح راه‌های شهرستان دشتی اختصاص یافته است، متذکر شد: احداث و اصلاح مسیر بادوله به کاکی و ناصری به شنبه و انجام تعریض راه خورموج تا پلیس راه، راه دولت‌آباد به زیارت، باغان به سرچشمه و راه دسترسی بنگه از پروژه‌های بخش حمل و نقل است.

فرماندار دشتی خاطرنشان کرد: در حوزه بهداشت و درمان مبلغ  820 میلیون تومان برای انجام ساختمان دیالیز، تکمیل پانسیون‌های خورموج، کاکی و شنبه و خانه‌های بهداشت و اورژانس لحاظ شده است.

هاشمی از اختصاص یک میلیارد و 600  میلیون تومان اعتبار در حوزه آموزش و پرورش خبر داد و افزود: این اعتبارات برای تکمیل مدارس، کتابخانه‌ها و نمازخانه‌های مدارس هزینه می‌شود.

وی اضافه کرد: رفع نقاط حادثه‌خیز، ارتقاء مبلمان شهری، روستایی و بهداشت و درمان، تامین آب آشامیدنی شهرها و روستا و تامین زیرساخت‌های مورد نیاز برق از ویژگی‌های پروژه‌های امسال است.

فرماندار دشتی اذعان داشت: در ارزیابی صورت گرفته از سوی وزارت کشور این فرمانداری حائز رتبه اول در بین سایر شهرستان‌ها استان شده است.

هاشمی گفت: این ارزیابی در بخش‌های مختلف امور عمرانی، اقتصادی، مالی و پشتیبانی، اجتماعی و انتخابات، سیاسی، امنیتی، روابط عمومی و پاسخگویی به شکایات، حوزه فرماندار و شخص فرماندار انجام گرفته است.

وی با تأکید بر اینکه کسب این موفقیت‌ها حاصل تلاش یک کار جمعی است از حمایت و تدبیر استاندار، معاونین استاندار، مدیران ستادی و دستگاه‌های اجرایی استان و شهرستان، ائمه جمعه خورموج و کاکی، کارشناسان و خبرنگاران تقدیر و این موفقیت را به مردم ولایتمدار شهرستان تبریک گفت.

فرماندار دشتی افزود: این فرمانداری در برگزاری مانور انتخاباتی گذشته در بین تمامی فرمانداری‌ها و بخشداری‌های سراسر کشور رتبه ششم را کسب کرد.

انتهای پیام/66001/ذ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول