اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان خواستار شد

تأمین بودجه برای 11 پروژه ملی/ 25 طرح در 10 روز آینده افتتاح می‌شوند

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان با اشاره به وجود 11 پروژه ملی در سطح استان، میزان بودجه مورد نیاز برای ساخت و تکمیل آنها را 13 میلیارد تومان عنوان کرد.

تأمین بودجه برای 11 پروژه ملی/ 25 طرح در 10 روز آینده افتتاح می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، مهران تیشه‌گران امشب در حضور اصحاب رسانه استان کردستان گزارشی از عملکرد خود در مدت فعالیت 14 ماهه در این سمت را ارائه داد.

وی با اذعان به اینکه مشکلات کمبود اعتبار و بودجه موجب شد نتوانیم هیچ‌گونه کار زیربنایی و سخت‌افزاری انجام دهیم گفت: این ضعف ما نبود و مشکل از سیستم است.

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان با بیان اینکه امروز در ورزش همه چیز منحصر به مسائل مالی شده است، اظهار کرد: از زمانی که آمدیم تنها توانستیم 6 پروژه را افتتاح کینم و در سایر طرح‌ها به علت بی‌پولی با مشکل مواجه هستیم.

تیشه‌گران با بیان اینکه در سال 91 حدود 12 میلیارد تومان اعتبار عمرانی برای اداره‌کل این استان در نظر گرفته شده بود گفت: 6 میلیارد تومان از این مبلغ به ورزش کردستان اختصاص یافت.

وی، بزرگترین دستاورد خود را حفظ 8 میلیارد تومان بودجه‌ای دانست که پیش از دوران تصدی‌گری او به ورزش استان تزریق شده بود و افزود: متأسفانه در سال‌جاری تنها یک میلیارد و 200 میلیارد تومان بودجه عمرانی به اداره‌کل تخصیص یافت.

25 طرح روستایی به بهره‌برداری می‌رسد

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان با ابراز امیدواری از اینکه با مشخص شدن وزیر ورزش و جوانان بخشی از مشکلات برطرف شود گفت: هم‌اکنون 25 پروژه از مصوبات سفر رهبر معظم انقلاب و هیئت دولت در زمین‌های روستایی آماده بهره‌برداری است.

تیشه‌گران از افتتاح این طرح‌ها طی 10 روز آینده خبر داد و گفت: احداث بیشتر زمین‌های فوتبال در این روستاها توسط بسیج سازندگی برنامه‌ریزی شده است.

وی در ادامه از آماده شدن پیست تارتان دومیدانی ورزشگاه 22 گولان خبر داد و گفت: در هفته آینده از این پیست بهره‌برداری خواهیم کرد.

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان با اشاره به اینکه زمین چمن این ورزشگاه نیاز به تعمیرات اساسی دارد، متذکر شد: چمن ورزشگاه ملک‌نیا نیز آماده است و در هفته آینده تحویل هیئت فوتبال خواهد شد.

تیشه‌گران با بیان اینکه برخی پروژه‌ها به دلیل کمبود اعتبار متوقف مانده و یا تکمیل آنها به صورت لاک‌پشتی است اظهار کرد: 3 سالن یک‌هزار و 200 نفره در شهرستان‌های سریش‌آباد، قروه و بانه با پیشرفت بین 60 تا 70 درصدی از جمله این طرح‌ها هستند.

وی افزود: سالن 2 هزار نفره در مریوان با پیشرفت 80 درصدی و 3 استخر در شهرهای دهگلان، کامیاران و دیواندره نیز از جمله پروژه‌هایی هستند که به دلیل نبود اعتبار ساخت آنها با مشکل مواجه شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان با اشاره به وجود 11 پروژه ملی در سطح استان، میزان بودجه مورد نیاز برای ساخت و تکمیل آنها را 13 میلیارد تومان عنوان کرد.

تیشه‌گران با یادآوری ساخت خوابگاه 400 نفره در مجموعه ورزشی 22 گولان تصریح کرد: در صورت تأمین 13 میلیارد تومان بودجه مورد نیاز این طرح در سال 95 قابل بهره‌برداری خواهد بود.

وی در پایان از معرفی عارف مردوخی به عنوان سرپرست هیئت بسکتبال استان خبر داد و ابراز امیدواری کرد با اتخاذ تدابیر لازم زمینه بهره‌مندی این رشته و کل ورزش استان از شرایط لازم به منظور رشد و بالندگی فراهم شود.

انتهای پیام/79012/ذ40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول